Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Wielokanałość sprzedaży: Klient oczekuje spójności na poziomie cen, promocji i jakości obsługi

Zaoferowanie klientom takiego modelu sprzedaży, który w oparciu o integrację kanału, zagwarantuje im spójne i płynne doświadczenie zakupowe, to dziś największe wyzwanie dla sektora retail - czytamy w raporcie "Omnichannel Commerce" Grupy Unity.
Reklama

Dzisiejszy konsument bez względu na to, czy decyduje się pojawić w sklepie stacjonarnym, przejrzeć drukowany katalog, skorzystać z oferty online, zadzwonić do contact center czy wreszcie skorzystać z aplikacji mobilnej, oczekuje spójności na poziomie cen, promocji i jakości obsługi.

- Niestety, większość polskich tradycyjnych detalistów traktuje klientów kupujących przez internet jak całkowicie odrębna grupę, która nie odwiedza sklepów fizycznych i odwrotnie - klientów w sklepach tradycyjnych nie zachęca do korzystania z oferty online. To oznacza, że dystans, który dzieli nas do stanu rozwoju rynków Europy zachodniej (UK, Niemcy), jest wciąż ogromny - mówi Piotr Wrzalik, wiceprezes Grupy Unity.

O tym, że warto inwestować w strategię omnichannel commerce pokazują wyniki operacyjne największych detalistów takich jak Argos, John Lewis, Debenhams czy B&Q. Według raportu Forrester Research z grudnia 2011 r., 48 proc. detalistów, którzy przekształcili firmy w kierunku omnichannel oceniło, że przełożyło się to na wzrost przychodów, a jedna czwarta potwierdziła, że jest już widoczny wynikający z tego wzrost zysków.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.