Wiktoria Wejchert inwestuje w sieć Friends

- Pomysł na lokal typu Friends zrodził się w trakcie mojego pobytu i pracy w Londynie, gdzie działa wiele miejsc, które umożliwiają jedzenia świeżych i zdrowych posiłków w krótkim czasie - mówi Victoria Wejchert, współzałożycielka sieci Friends.
Sieć Friends charakteryzuje się tym, że sprzedaje przez cały dzień świeże i smaczne posiłki. Menu obejmuje m.in. dania śniadaniowe, bogaty wybór kanapek, lekkie sałaty, zupy, ciasta i zdrowe przekąski oraz ciepłe napoje, wody czy soki. Średni koszt posiłku to 10 zł.
Maksymalny czas od wejścia do zakupu produktu w każdym lokalu sieci Friends to pięć minut. Posiłki, które proponuje marka, są przygotowane codziennie ze świeżych i zdrowych składników zapewnianych w większości przez lokalnych dostawców. Sieć posiada także kuchnię centralną, która dostarcza produkty do poszczególnych punktów sieci. Dania z menu Friends przygotowywane są codziennie na miejscu.
Friends wypieka pieczywo - także popołudniu - i korzysta z własnej piekarni w lokalu. Wszystkie dania są dostępne w ofercie tylko przez jeden dzień. Kanapki niesprzedane w ciągu dnia trafią natomiast na cele charytatywne.
Wszystkie dania w ofercie przyrządzane są według oryginalnych, autorskich przepisów, które opracowane zostały specjalnie na potrzeby sieci przez Roberta Skubisza - szefa restauracji Amber Room w Warszawie.
- Analizując polski rynek gastronomiczny, zwróciliśmy uwagę, że brakuje na nim punktów szybkiej obsługi odpowiadających w pełni potrzebom współczesnego konsumenta. Oczekiwania są jasne - jedzenie powinno być smaczne, zdrowe i w przystępnej cenie. Drugim elementem, który stanowi naszą przewagę konkurencyjną są lokalizacje, w których znajdują się punkty Friends. Wybieramy miejsca, które są najdogodniejsze dla klientów, którzy zmierzają do pracy lub udają się na szybki lunch - mówi Victoria Wejchert.