Wizytę u dealera samochodowego umówimy na Booksy

- Inchcape Polska jako pierwszy dealer samochodowy umożliwia umawianie się do serwisu za pomocą popularnej polskiej aplikacji.
- Rezerwowanie terminu przez Booksy obejmuje wszystkie punkty Inchcape Polska.
Serwis samochodowy na Booksy
Za pomocą aplikacji Booksy Klienci Inchcape Polska mogą wybrać zakres usług i wygodnie ustalić termin wizyty. Ale to nie wszystko – mają również możliwość wskazania pracownika, który w profesjonalny sposób podejmie się serwisu.
Rezerwowanie terminu przez Booksy obejmuje wszystkie punkty Inchcape Polska: serwis marek BMW i MINI w dwóch lokalizacjach w Warszawie, a także w Poznaniu oraz we Wrocławiu. Przez Booksy można również umówić serwis samochodów Jaguar i Land Rover w Inchcape Park w Warszawie.
Inchcape rozwija obszar obsługi posprzedażowej
– Jako pierwsi na rynku oferujemy umawianie się do autoryzowanych serwisów za pomocą aplikacji Booksy. Rozwijamy tę współpracę, ponieważ chcemy dać klientom jeszcze większą elastyczność i wygodę. Inchcape Polska rozwija obszar obsługi posprzedażowej. W ubiegłym roku, dzięki wdrożeniu kluczykomatów, umożliwiliśmy pozostawianie i odbieranie pojazdów w serwisie 24h. Właściciele samochodów mogą kontaktować się z mechanikiem przez wideoczat, a zakres i koszt naprawy zatwierdzić online. Z kolejnych udogodnień korzystają nie tylko właściciele nowych samochodów – mówi Wojciech Dopierała, kierownik działu marketingu, Inchcape Polska.
Klienci Inchcape Polska do tej pory mogli wybierać pomiędzy wieloma formami umawiania się: stacjonarnie, online, telefonicznie, a także za pomocą specjalnej aplikacji BMW.
Booksy to polski start-up oferujący platformę do umawiania wizyt. Początkowo umożliwiał dokonywanie rezerwacji branży kosmetycznej, a z czasem otworzył się również na inne branże.