PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Właściciel Biedronki: Nie potrzebujemy podatku cukrowego

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2020 10:40

Jak wskazał na konferencji w Lizbonie Pedro Soares dos Santos, prezes zarządu Jeronimo Martins, właściciel Biedronki firma nie potrzebuje impulsu w postaci podatku cukrowego, by zmieniać skład produktów, eliminując cukier, sól i tłuszcz.

Jeronimo Martins określa, że cukier, sól i tłuszcz to trzej wrogowie indywidualnego i społecznego zdrowia, dlatego zmienia skład produktów, tak by eliminować niezdrowe substancje.

Dlatego w trzech krajach, w których działają sklepy sieci Grupa oferuje produkty marki własnej o zmniejszonej zawartości cukru, soli i tłuszczu. W nowych recepturach produktów jest o 390 ton tłuszczu mniej, o 1487 ton cukru mniej i o 14 ton soli mniej. 

W ten sposób firma odniosła się do informacji, że w życie wejdzie podatek cukrowy. - Wyprzedamy rynek, wprowadzając produkty, które dbają o zdrowie konsumentów - podsumował prezes Jeronimo Martins.

Firma kładzie także nacisk na ograniczenie plastiku w sklepach i od września 2018 zmniejszyła ilość plastiku w jednorazowych opakowaniach o 100 ton.  Jednym z projektów, który wspiera ten cel jest sprzedaż filtrowanej wody w butelkach wymiennych. Obecnie taka usługa dostępna jest w 132 sklepach Pingo Doce w Portugalii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6026
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,79

  • Śr

    0,97

  • Min

    0,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.