Właściciel Biedronki świętuje w Kolumbii

26 listopada, Grupa Jerónimo Martins zainaugurowała swój tysięczny sklep Ara w mieście Cartagena w Kolumbii. W całym 2022 r. firma otworzy ok. 230 - 250 nowych sklepów.
Tysięczny sklep Ara
Pedro Leandro, dyrektor zarządzający Ara, powiedział: „Każde otwarcie sklepu jest dla nas kolejnym krokiem w naszym zaangażowaniu na rzecz kolumbijskich rodzin: chcemy stać się częścią sąsiedztwa"/
Od wczesnego sobotniego poranka wiele rodzin z Kartageny czekało przed wejściem do sklepu na jego otwarcie. Drzwi do placówki zostały otwarte o 10 rano. Pierwszy klient stał w kolejce od 3 nad ranem, aby skorzystać z promocji.



Ara to sieć sklepów osiedlowych z asortymentem dostosowanym do kolumbijskiego konsumenta. Przy średniej powierzchni sprzedaży wynoszącej 350 m2, jej podstawowymi filarami są konkurencyjne ceny, bliskość i wysokiej jakości asortyment, który zaspokaja podstawowe potrzeby przeciętnej kolumbijskiej rodziny, w której na szczególną uwagę zasługują marki własne i towary łatwo psujące się.
Ta sieć sklepów osiedlowych współpracuje z ponad 500 kolumbijskimi dostawcami.
Ara zadebiutowała w 2011 roku
W 2011 roku Grupa JM ogłosiła, że nowym celem inwestycji będzie Kolumbia, a w marcu 2013 roku Ara otworzyła swoje pierwsze sklepy i centrum dystrybucyjne w Pereira, w regionie uprawy kawy. Od tego czasu łączne inwestycje w kraju (capex) wyniosły około 900 milionów euro. Ara należy do 20 największych firm w kraju pod względem sprzedaży i liczby pracowników.
Otwarcie tysięcznego sklepu Ara to kolejny ważny kamień milowy w roku, w którym Grupa Jerónimo Martins obchodzi swoje 230-lecie.