Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Właściciel Coccodrillo dynamicznie zwiększa sprzedaż w internecie

Przychody spółki CDRL w sieci detalicznej w Polsce wzrosły w lutym o 13% rok do roku. Właściciel marki Coccodrillo bardzo dynamicznie zwiększa sprzedaż w internecie, w lutym była ona wyższa o 155% niż przed rokiem.
Reklama

- Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostu sprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Przychody ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w lutym 7,36 mln zł, wobec 6,49  mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody wyniosły 17,60 mln zł wobec 15,73 mln zł w analogicznym okresie 2015 r.

Sprzedaż w segmencie „e-commerce w Polsce” wyniosła w lutym 862 tys. zł wobec 338 tys. zł przed rokiem. W trakcie dwóch miesięcy tego roku wyniosła ona 1,975 mln zł wobec 804 tys. zł w analogicznym okresie zeszłego roku.

W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r.

Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum