Właściciel Coccodrillo dynamicznie zwiększa sprzedaż w internecie

- Cieszymy się z kolejnego miesiąca bardzo stabilnego wzrostu sprzedaży w polskich sklepach i dynamicznego rozwoju naszego e-sklepu. W lutym uruchomiliśmy jego czeską wersję, a w planach mamy kolejne – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Przychody ze sprzedaży towarów w sieci detalicznej w Polsce wyniosły w lutym 7,36 mln zł, wobec 6,49 mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody wyniosły 17,60 mln zł wobec 15,73 mln zł w analogicznym okresie 2015 r.
Sprzedaż w segmencie „e-commerce w Polsce” wyniosła w lutym 862 tys. zł wobec 338 tys. zł przed rokiem. W trakcie dwóch miesięcy tego roku wyniosła ona 1,975 mln zł wobec 804 tys. zł w analogicznym okresie zeszłego roku.
W całym zeszłym roku sprzedaż spółki w polskiej sieci detalicznej wzrosła o 15 proc. do 122,35 mln zł. W tym samym czasie sprzedaż w internecie wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż osiągnięta w 2014 r.
Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.