Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Właściciel Google i YouTube wierzy w NFT

Alphabet, właściciel Google i YouTube, osiągnął rekordowe zyski - popychany przez rozwój e-commerce był w stanie sprzedać więcej reklam niż oczekiwano. Firma postrzega NFT jako nowe źródło dużych przychodów.
Reklama

Ten kwartał jest czwartym z rzędu, w którym Alphabet mógł ogłosić rekordowe wyniki, zwłaszcza że coraz popularniejsze stają się praca w domu i zakupy online. Przychody z reklam internetowych wzrosły o ponad 30%, a zyski o prawie 40%. Google był w stanie sprzedać więcej reklam online niż jakakolwiek inna firma.

Google i YouTube przyciągają klientów

Nie tylko wyszukiwarka Google była w stanie przyciągnąć więcej klientów, również platforma wideo YouTube odnotowała ogromny wzrost. Ludzie na całym świecie oglądają obecnie 15 mld filmów na YouTube dziennie, zwłaszcza krótsze formaty (poniżej minuty) odnotowały wyjątkowy wzrost. Firma postrzega NFT [czyli Non-Fungible Token (niezamienny token)] jako interesujące źródło dochodów: widzowie będą mogli kupować niezamienne tokeny swoich ulubionych klipów.

- Alphabet skoncentruje się na sztucznej inteligencji i technologii blockchain, aby jeszcze bardziej wzmocność działalność reklamową - powiedział dyrektor generalny firmy, Sundar Pichai. Wyraził jednak zaniepokojenie, że rządy poszczególnych państw coraz „wtrącają się” w sprawy prywatności i konkurencji.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.