Właściciel Lidla i Kauflandu rozwija sieć punktów ładowania aut elektrycznych
Grupa Schwarz, właściciel sieci handlowych Kaufland i Lidl, zamierza rozszerzyć swoją sieć ładowania aut elektrycznych w całej Europie. Do końca roku finansowego 2022 firma doda do niej około 6200 punktów, co oznacza że sieć urośnie do 13 000 stacji.

Grupa Schwarz ma nowy pomysł na biznes, fot. mat. Grupa Schwarz
Reklama
W ramach projektu ekspansji grupa będzie czerpać ze swojego wieloletniego doświadczenia w tej dziedzinie, jednocześnie opierając się na nowo opracowanych stacjach z technologią szybkiego ładowania (DC).
E-stacje przy sklepach Lidl i Kaufland
Do marca 2023 roku Lidl planuje wyposażyć prawie jedną trzecią z ponad 3200 sklepów w Niemczech w opcje ładowania pojazdów elektrycznych.
Kaufland wprowadzi opcje ładowania pojazdów elektrycznych w około jednej trzeciej z ponad 700 placówek. Klienci będą mogli z nich korzystać podczas zakupów.
Inni detaliści również zainwestowali w stacje e-ładowania w swoich punktach sprzedaży, a Grupa REWE obecnie rozbudowuje swoją sieć.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama