Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Właściciel Lidla i Kauflandu rozwija sieć punktów ładowania aut elektrycznych

Grupa Schwarz, właściciel sieci handlowych Kaufland i Lidl, zamierza rozszerzyć swoją sieć ładowania aut elektrycznych w całej Europie. Do końca roku finansowego 2022 firma doda do niej około 6200 punktów, co oznacza że sieć urośnie do 13 000 stacji.
Reklama

W ramach projektu ekspansji grupa będzie czerpać ze swojego wieloletniego doświadczenia w tej dziedzinie, jednocześnie opierając się na nowo opracowanych stacjach z technologią szybkiego ładowania (DC).

E-stacje przy sklepach Lidl i Kaufland

Do marca 2023 roku Lidl planuje wyposażyć prawie jedną trzecią z ponad 3200 sklepów w Niemczech w opcje ładowania pojazdów elektrycznych.
Kaufland wprowadzi opcje ładowania pojazdów elektrycznych w około jednej trzeciej z ponad 700 placówek.  Klienci będą mogli z nich korzystać podczas zakupów.

Inni detaliści również zainwestowali w stacje e-ładowania w swoich punktach sprzedaży, a Grupa REWE obecnie rozbudowuje swoją sieć.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum