Właściciel Paleo: to może być trudny rok dla handlu

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 26 stycznia 2011 08:03

Właściciel Paleo: to może być trudny rok dla handlu

W tym roku nie spodziewam się poprawy koniunktury. Dopóki nie wzrosną płace, popyt będzie malał , a klienci będą się skłaniali ku tańszym produktom. Ponadto drastycznie drożeją paliwa, co będzie miało przełożenie na ceny podstawowych produktów - mówi Wojciech Śliwa, właściciel sieci Paleo.

Paleo w najbliższym sąsiedztwie ma sklepy sieci Biedronka , Stokrotka , Euro Sklep , Lewiatan , Delikatesy Centrum , a także hipermarket Tesco i
Auchan. Jak z nimi konkuruje? - Jakością obsługi i ofertą - szczególnie produktów świeżych , a także aranżacją sklepów. To nasze największe atuty,
bo jeśli chodzi o ceny trudno nam się porównywać do rynkowych potentatów. Niemniej wypracowaliśmy sobie wysokie standardy, co bardzo cenią sobie nasi klienci - dodaje Wojciech Śliwa.

Obecnie pod szyldem Paleo działa sześć marketów spożywczo-przemysłowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6081
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,25

  • Min

    2,88

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.