Właściciel sieci Biedronka zmienia nazwę

Obok rozwijania swoich spółek w Polsce i Portugalii, Grupa Jeronimo Martins podjęła w 2011 roku decyzję o rozpoczęciu działalności na rynku kolumbijskim. Nowy, globalny wymiar działalności Grupy zrodził konieczność dostosowania niektórych jej elementów do nowych wyzwań, również komunikacyjnych. Stąd zmiany w nazwach wybranych podmiotów wchodzących w jej skład.
Nowa nazwa polskiej spółki - Jeronimo Martins Polska S.A. - jest elementem budowania spójnego sposobu komunikowania obecności Jeronimo Martins na poszczególnych rynkach. Taki system nazewnictwa podkreśla zaangażowanie Grupy na poziomie rynków lokalnych; w tym w przypadku Jeronimo Martins Polska - zaangażowanie w rynek polski.
Zmiana nazwy spółki na Jeronimo Martins Polska S.A. nie ma wpływu ani na strukturę właścicielską czy prawną firmy, ani na zasady jej działalności. Bez zmian pozostają także dane definiujące podmiot tj. numery NIP, REGON oraz KRS
Spółka Jeronimo Martins Polska ma w naszym kraju ponad 1,9 tys. sklepów Biedronka.