Właściciel sklepu może zostać ajentem poczty

Poczta Polska we współpracy z Totalizatorem Sportowym uruchomiła w Warszawie pierwszą agencję pocztową w oparciu o nowy model biznesowy. W tym roku, w ramach pilotażu, spółka chce utworzyć 200 - 250 tego typu placówek wspólnie z firmami sieciowymi, np. sklepami.
W samej Warszawie ma ich powstać jeszcze ponad 30. Kolejne etapy pilotażu to: Kraków, Chorzów i Rzeszów. - Chcemy zagęścić liczbę placówek w miastach - czyli tam, gdzie jest największy popyt na usługi - mówi Mariusz Popek, członek Zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za usługi pocztowe i finansowe.
Przeczytaj także:
Jednostki poczty będą mieściły się np. w centrach handlowych, sklepach czy na stacjach paliw. Będą one czynne zdecydowanie dłużej niż większość obecnie działających urzędów; cześć placówek będzie również działała przez całą dobę.
- Agencje mają być dostępne w miejscach dogodnych dla naszych klientów tak, aby mogli oni korzystać z usług pocztowych przy okazji np. robienia zakupów - dodaje Mariusz Popek.
Firma zamierza podpisać umowy zarówno z dużymi sieciami sklepów, jak i indywidualnymi właścicielami placówek handlowych. Zdaniem przedstawicieli Poczty projekt ten daje szansę na zwiększenie obrotów sklepu, bo przy okazji wysyłania listu, klienci dokonują także zakupów.
Przeczytaj także:


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Erorym 2011-02-12 10:52:11
Już sobie wyobrażam jak stoję w spożywczaku a przede mną klient wypełnia polecenie przelewu.Trwa to jakieś pięć minut kupi jeszcze chleb i masło. A my stoimy za nim i patrzymy na zegarek. Pani tłustymi rękami wklepuje do systemu informatycznego przelew i następne 5 minut bo sprzedawczyni nie pisze bezzwrotny. A Jeszce się pomyli.
To bzdurny pomysł tak jak i agencie. Jeżeli Poczcie się nie opłaca to ajent będzie zarabiał! No i jeszcze będzie musiał się podzielić marżą...Niech Poczta uczy się od konkurencji bo ich przerosła. -
a żebrak milionerem 2011-01-19 14:14:09
Ameryka
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- Sb 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- Sb 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- Sb 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.