Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wódka Husaria wspierana przez Heart&Brain

Agencja Heart&Brain przygotowała - po wygranym przetargu - kampanię reklamową wspierającą debiut rynkowy nowej wódki premium w ofercie CEDC Polska - informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Reklama

Przygotowane przez Heart&Brain działania marketingowe rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu i obejmą media społecznościowe oraz punkty sprzedaży. Zlecenie dla agencji jest następstwem przetargu, w którym startowały m.in. takie agencje, jak Syzygy Warsaw oraz BBDO.

To trzecia obok Żubrówki Białej oraz Żubrówki Bison Grass marka z portfolio CEDC, nad komunikacją której pracuje Heart&Brain. Za produkcję treści wideo odpowiada Houdini Film.

Więcej na: wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum