PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Wojas chce dopasować funkcjonowanie sklepów do obrotów

Autor: dlahandlu.pl 1 czerwca 2020 09:04

"Okres lockdownu był też okresem próby dla spółki Wojas S.A. i Bartek S.A., który uważam, iż jako organizacje zdaliśmy dobrze. Obecne wyzwania to z poziomu makro powrót klientów do centrów handlowych a z poziomu mikro dopasowanie naszych kosztów najmu i funkcjonowania sklepów do realizowanych przez nas obrotów ze sprzedaży" - pisze Wiesław Wojas do akcjonariuszy.

"W dalszym okresie chcemy jeszcze mocniej postawić na sprzedaż online i promocję marek oraz na DNA firmy czyli polski produkt o wręcz legendarnej jakości, modnym design i z aspektami zdrowotnymi dla naszych klientów. Tym celom z pasją będziemy oddawać się przez najbliższe miesiące".

Wojas w 2019 roku zaliczył wzrost przychodów 23,1 proc. do poziomu 293 mln zł, w tym w kanale online o 38,1 proc. Także na poziomie wyniku operacyjnego i wyniku netto liczby uległy poprawie i ostatecznie skonsolidowany zysk netto zamknął się w kwocie 4,1 mln zł.

W 2019 roku Wojas dokonał swojej pierwszej akwizycji przejmując 56 proc. udziałów w Bartek S.A., tworząc polski podmiot o dwóch komplementarnych markach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6787
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    4,89

  • Min

    1,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.