Wrocław z nową Biedronką w formacie 2.0

W dniu otwarcia sklepu przecięcia wstęgi dokonał pierwszy klient, a drobne upominki otrzymało 150 pierwszych klientów.
– Zapraszamy mieszańców osiedla Szczepin do nowo otwartego sklepu przy ul. Braniborskiej 14. Wierzymy, że nowocześnie zaaranżowana przestrzeń sklepowa oraz bogaty asortyment produktów spodobają się naszym klientom i podniosą komfort ich codziennych zakupów – mówi Agnieszka Wysogrocka, starszy menedżer sprzedaży w Jeronimo Martins Polska S.A.
Placówka ma ponad 755 mkw. powierzchni sprzedaży. Jej przestrzeń sklepowa została zaaranżowana według layoutu 2.0. Oznacza to zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów: w sklepie wydzielone zostały odrębne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, oznaczone są także moduły z artykułami promocyjnymi. W wyposażeniu sklepu zastosowano nowe technologie, np. przyjazne środowisku oświetlenie LED.