Wrocławska Renoma w trakcie modernizacji. Obiekt nie rezygnuje z handlu

- Odmieniona Renoma otworzy się na miasto. Od strony placu Kościuszki i placu Czystego powstaną gastronomiczne zagłębia, które połączą ze sobą dwa wewnętrzne dziedzińce i pasaż - zapowiada Barbara Wójcik, Asset Management & Leasing Director w firmie Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą Renomy, i dodaje: - Jednocześnie nie rezygnujemy z funkcji handlowej - Renoma była i wciąż pozostanie popularnym miejscem zakupów wrocławian, jednak o odświeżonym, bardziej wyspecjalizowanym profilu.
Renoma cały czas jest otwarta dla klientów. Sklepy i punkty usługowe działają na parterze oraz poziomie -1, bez przeszkód można dostać się do nich przez główne wejścia. Na poziomie -1 pozostaną popularne sklepy codziennych zakupów, takie jak supermarket Biedronka, drogeria Rossmann czy otwarty na nowo Empik. Z kolei na parterze dominuje moda - w nowym atrium północnym pojawiły się salony: Deni Cler, S’portofino, Pinko, Liu Jo oraz My Fangle. W większości są to najemcy, którzy w Renomie byli obecni już w przeszłości, a teraz przenieśli się na większe powierzchnie, gdzie otwierają się w nowym wystroju i w najnowszych konceptach swoich marek. Docelowo pojawią się tam jeszcze trzy marki modowe, a także wyspa kawiarniano-barowa.
Nowa Renoma będzie jeszcze bardziej otwarta na biznes. Na piętrach 1, 2 i 3 pojawią się nowoczesne powierzchnie biurowe, które zaoferują najemcom m.in. najwyższe kondygnacje biurowe we Wrocławiu, sięgające nawet 4,5 metra. Renoma zaoferuje blisko 35 tys. mkw. powierzchni biurowej.