Wrocławski Kaufland z kawomatem i strefą szybkich zakupów

Sklep położony jest w dzielnicy Karłowice na skrzyżowaniu ul. Długosza i Czajkowskiego. Nowy Kaufland w dzielnicy Karłowice będzie już 209 obiektem tej sieci w Polsce. Powierzchnia sprzedażowa marketu wynosi ok. 2,8 tys. m2. Sklep będzie wyróżniał się szeroką i zróżnicowaną ofertą. Klienci znajdą w nim kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, kurczaka z grilla oraz mięso, sery i wędliny dostępne zarówno przy ladzie, jak i w części samoobsługowej. To wszystko uzupełni szeroka oferta artykułów przemysłowych, m.in. tekstyliów, kosmetyków, artykułów dziecięcych, AGD oraz RTV.
W sklepie klienci będą mogli bezpłatnie korzystać z Wi-Fi. Poruszanie się po obiekcie ułatwi intuicyjny system prowadzenia klienta oparty na identyfikacji kolorystycznej i graficznej spójny z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci.
Kaufland informował wcześniej, że na początku roku planuje otworzyć cztery nowe sklepy. Prócz lokalizacji wrocławskiej, są to sklepy w Lublinie, Nowym Sączu i Gliwicach.