Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

WSP Społem planuje wiosenną kampanię Majonezu Kieleckiego

Firma WSP Społem, produkująca Majonez Kielecki, ogłosiła konkursy na zakup mediów do zaplanowanej na wiosnę 2017 roku kampanii promującej ten produkt - podają Wirtualemedia.pl.
Reklama

Firma prowadzi trzy oddzielne konkursy na zakup mediów do zaplanowanych na wiosnę działań promujących Majonez Kielecki pod hasłem „Jakość Tradycja”. Jeden dotyczy zakupu powierzchni reklamowej  w internecie, drugi - w prasie , a trzeci - na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Budżet kampanii wynosi 550 tys. zł netto. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum