Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Wszystkie sklepy Lidla są już punktami odbioru paczek

787 sklepów Lidl Polska dołączyło do siatki Punktów Obsługi Paczek DHL.
Reklama
  • Zakończył się proces uruchamiania usługi POP DHL we wszystkich sklepach Lidl Polska.
  • Podpisana w sierpniu 2021 r. umowa z siecią Lidl Polska zakładała stopniowe przyłączanie sklepów (ok. 100 lokalizacji tygodniowo) do siatki Punktów Obsługi Paczek DHL.

 

Od 25 października klienci DHL  mogą nadawać i odbierać paczki już we wszystkich sklepach Lidla w Polsce. Dzisiaj DHL Parcel rozpoczyna także kampanię informacyjną do klientów o pokryciu POP-ami całej sieci Lidla.

O możliwości nadania bądź odbioru przesyłki w sklepie informują specjalne oznaczenia na wejściu oraz przy wyznaczonej kasie, która pełni funkcję POP DHL.  

Współpraca z siecią Lidl Polska wpisuje się w strategię DHL Parcel Polska, która zakłada dynamiczne rozszerzanie sieci Punktów Obsługi Paczek jako uzupełnienie tradycyjnej formy nadawania i odbioru paczek z domu z bezpośrednim udziałem kuriera. 

Rozwój POP DHL jest także konsekwencją zmian, jakie zachodzą na rynku usług kurierskich w Polsce. Dynamiczne rośnie popularność samodzielnej formy nadania bądź odbioru paczki, a POP-y doskonale spełniają to oczekiwanie. 

- Poziom satysfakcji konsumentów korzystających z Punktów Obsługi Paczek jest bardzo wysoki. Notujemy najwyższy poziom polecenia w branży – ponad 76, mierzony wskaźnikiem NPS.  Infrastruktura POP DHL rozciąga się na cały kraj, a według badania przeprowadzonego przez naszą firmą ponad połowie odbiorców dotarcie to punktu zajmuje mniej niż 5 minut – mówi Maciej Dudek, menedżer sieci partnerskiej DHL Parcel. 

Poza siecią Lidla POP-y działają także w innych dużych sieciach handlowych, takich jak Żabka, abc, Biedronka, Kaufland czy Stokrotka, a także salonach prasowych Inmedio oraz stacjach benzynowych Shell i Moya. 

Współpraca z Pointpack

Całość działań wdrożeniowych we współpracy z siecią Lidl Polska koordynował Pointpack.

- Istotne są dla nas potrzeby klientów, którzy zwracają uwagę na dostępność punktów nadawczo-odbiorczych pod względem miejsca zamieszkania. Przekroczyliśmy liczbę 45 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 12 tys. punktach, a skala ta cały czas się zwiększa. Dlatego też poszerzamy otwarty ekosystem logistyki miejskiej, wspierając trend rozwoju sklepów multifunkcyjnych – mówi Paulina Żmijowska, kierownik ds. Marketingu&PR Pointpack S.A.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.