Wyborowa z kampanią na Facebooku
W kampanii marka Wyborowa przekonuje do tymczasowego wyłączenia trybu spotkań i pozostania w domu. W związku ze zmianą hasła kampanii na „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu”, zaplanowana została specjalna aktywacja konsumencka na Facebooku, gdzie należy odpowiedzieć na pytanie: „Podaj swój przepis na domówkę w trybie online”.
Reklama
Wygrywają najbardziej kreatywne odpowiedzi. Na zwycięzców czekają nagrody: prywatny stand-up show online z udziałem Sebastiana Rejenta, warsztaty online poświęcone sztuce przygotowywania koktajli, dla laureata i jego przyjaciół oraz 150 zestawów Wyboxów. W skład których wchodzą: butelka wódki Wyborowa oraz specjalny zestaw do przygotowania drinków.
Ambasadorem kampanii jest polski raper Wojtek Sokół. Agencja VML&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama