Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wyborowa z kampanią na Facebooku

W kampanii marka Wyborowa przekonuje do tymczasowego wyłączenia trybu spotkań i pozostania w domu. W związku ze zmianą hasła kampanii na „Wyłącz tryb spotkań. Zostań w domu”, zaplanowana została specjalna aktywacja konsumencka na Facebooku, gdzie należy odpowiedzieć na pytanie: „Podaj swój przepis na domówkę w trybie online”.
Reklama

Wygrywają najbardziej kreatywne odpowiedzi. Na zwycięzców czekają nagrody: prywatny stand-up show online z udziałem Sebastiana Rejenta, warsztaty online poświęcone sztuce przygotowywania koktajli, dla laureata i jego przyjaciół oraz 150 zestawów Wyboxów. W skład których wchodzą: butelka wódki Wyborowa oraz specjalny zestaw do przygotowania drinków.

Ambasadorem kampanii jest polski raper Wojtek Sokół. Agencja VML&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum