Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wybrane kosmetyki Bell na wyłączność w sklepach Biedronka

Biedronka rozwija kategorię kosmetyków, poszerzając zakres współpracy z marką Bell. Już w ok. 2500 placówkach sieci dostępne są specjalne ekspozytory z produktami do makijażu tej marki. Obok stałej oferty, co dwa miesiące w strefie promocyjnej pojawiają się kosmetyki dostępne wyłącznie w sieci Biedronka.
Reklama

Sieć Biedronka wprowadziła do stałego asortymentu kosmetyki do makijażu marki Bell, takie jak: pudry, fluidy, korektory, róże, cienie do powiek, konturówki, pomadki, błyszczyki, tusze do rzęs oraz lakiery do paznokci. Prezentowane są one w specjalnych ekspozytorach, mieszczących ok. 100 różnych produktów.

Przypomnijmy, w lutym tego roku sieć zdecydowała się na rozszerzenie kategorii kosmetyków i wprowadzenie do stałego asortymentu ponad 50 nowych produktów – nie tylko marek własnych, ale także znanych producentów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum