Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wystartował sklep internetowy Lancerto

Marka z sektora eleganckiej odzieży męskiej wchodzi na rynek ecommerce. Na potrzeby sklepu internetowego spółka uruchomiła nowoczesny magazyn logistyczny.
Reklama

Oficjalnie sklep internetowy rozpoczął działalność na początku listopada, wcześniej 12 października miał miejsce jego soft launch. Od tego czasu przez blisko trzy tygodnie testowano funkcjonalności, różne formy zamówień, płatności oraz odbioru. 

- E-handel jest naturalnym kierunkiem rozwoju oferty LANĈERTO. Jesteśmy przekonani, że poprzez obecność w sieci zagospodarujemy nową grupę klientów, którzy nie tylko wracali na stronę ale także odwiedzą nasze salony stacjonarne – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu LANCERTO S.A.

Sklep internetowy LANĈERTO jest w pełni responsywny i został przygotowany w wersjach zarówno na urządzenia stacjonarne, jak i mobilne. Proces sprzedaży wspierają dedykowani do projektu konsultanci, dostępni pod telefonem i na czacie. Sklep zaoferuje klientom różne scenariusze zamówień i odbioru. Oprócz bezpośredniej wysyłki m.in.: możliwość odbioru w salonach sprzedaży w całej Polsce i paczkomatach. Strona oferuje kilka możliwości rozliczeń ze sklepem: w formie przelewów online przy użyciu Przelewów24, płatnością za pobraniem oraz przelewu tradycyjnego. 

Unikalnymi funkcjami sklepu są: dodawanie produktów do koszyka bezpośrednio z poziomu listy produktów, co pozwala na skrócenie procesu zakupowego o jeden krok, a także informacja o ilości produktów w danej kategorii przy przeglądaniu listy produktów, co znacznie ułatwia konsumentowi przegląd asortymentu. Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest podgląd zawartości koszyka w wysuwanej belce z prawej strony po kliknięciu w ikonę koszyka. Dzięki temu bez konieczności przechodzenia do finalizacji procesu można sprawdzić stan naszych zakupów i kontynuować zakupy. W najbliższej przyszłości formuła sklepu będzie rozwijana o nowe funkcjonalności – mówi Tomasz Bogdziewicz z firmy Fast White Cat, która wdrażała sklep internetowy dla LANĈERTO.

W związku z wejściem w rynek e-commerce, LANĈERTO uruchomiło we wrześniu najnowszy magazyn logistyczny, który oprócz sklepu internetowego będzie miał za zadanie obsłużyć istniejące i nowe lokalizacje. Obiekt o powierzchni ponad 4 tys. mkw. dostępnej na dwóch poziomach składowania dysponuje przestrzenią magazynowania do 50 tys. kompletów odzieży, w tym samym momencie. Na szczególną uwagę zasługują zautomatyzowane przenośniki magazynowe, w które wyposażono budynek. Zostały one przygotowane pod kątem wdrożenia modelu dystrybucji e-commerce. Zaproponowane rozwiązania istotnie zwiększą wydajność pracy, ułatwią komunikację między poziomami składowania towarów a jednocześnie obniżą generowane koszty i czas potrzebny do realizacji zamówień.   

Marka cały czas powiększa też liczbę swoich salonów. Na początku listopada zainauguruje działalność w Bydgoszczy, jej klienci będą mogli dokonać zakupów w Galerii Zielone Arkady. Na czwarty kwartał tego roku zaplanowano też otwarcie sklepu w Silesia City Center w Katowicach, jednym z największych obiektów handlowych w kraju. Dzięki nowym inauguracjom, portfolio LANĈERTO na koniec 2015 roku obejmie 37 sklepów własnych zlokalizowanych w 31 miastach. Całkowita powierzchnia salonów urośnie do blisko 4,2 tys. mkw. Tym samym w 2015 roku marka zanotuje ponad 20–proc. wzrost liczby lokali, co daje najlepszy wynik w historii jej działalności.

- Docelowo w 2016 roku chcemy otworzyć sześć nowych sklepów i zmodernizować cztery istniejące. Szacujemy, że na polskim rynku, w perspektywie najbliższych lat możemy osiągnąć poziom 60 sklepów własnych ale nie wykluczamy także ekspansji zagranicznej – dodaje Tomasz Ciąpała.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum