Wystartowała kampania PEPSI przygotowana przez Agencję K2
Międzynarodowa kampania PEPSI, obejmująca 35 rynków Europy Wschodniej, skierowana jest do generacji Z. Otworzył ją spot „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi”. Za realizację działań odpowiada Agencja K2 (Grupa K2).

fot. K2
Reklama
Nowa kampania PEPSI odnosi się do znaczenia domu jako przestrzeni prywatnej i intymnej, w której najważniejsze są relacje i wspólne spędzanie czasu.
Dzięki współpracy z agencją badawczą i doradczą Y&Lovers, udało się właściwie opisać dynamikę „domowej przemiany” oraz nadzieje młodego pokolenia.
Agencja K2 zrealizowała kampanię w wyniku wygranego przetargu. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Turcji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.
Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię. Spot można zobaczyć tutaj.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama