Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wystartowała kampania PEPSI przygotowana przez Agencję K2

Międzynarodowa kampania PEPSI, obejmująca 35 rynków Europy Wschodniej, skierowana jest do generacji Z. Otworzył ją spot „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi”. Za realizację działań odpowiada Agencja K2 (Grupa K2).
Reklama

Nowa kampania PEPSI odnosi się do znaczenia domu jako przestrzeni prywatnej i intymnej, w której najważniejsze są relacje i wspólne spędzanie czasu.

Dzięki współpracy z agencją badawczą i doradczą Y&Lovers, udało się właściwie opisać dynamikę „domowej przemiany” oraz nadzieje młodego pokolenia.

Agencja K2 zrealizowała kampanię w wyniku wygranego przetargu. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Turcji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.

Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię. Spot można zobaczyć tutaj.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum