PARTNER PORTALU

Wystartowała kampania wizerunkowa Tic Tac

Autor: pr 5 lutego 2021 12:05

Wystartowała kampania wizerunkowa Tic Tac fot. materiały prasowe

W styczniu br. wystartowała kampania wizerunkowa marki Ferrero wspierana przez Vizeum, Isobar (dentsu Polska) oraz Hand Made. Tic Tac w swojej kampanii postawił między innymi na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez Influencerów.

Jak wspomniała Magdalena Łącka, Country Category Marketing Manager Pills w Ferrero - przekaz jest kontynuacją nowej komunikacji marki jaką prowadzi ona z konsumentami od września minionego roku. Marka promuje delikatność wskazując jak niewiele potrzeba, aby umilić dzień sobie i innym.
Przy okazji w swojej komunikacji wykorzystuje hasztag #odswiezdziendelikatnoscia oraz #delikatnoscwmalychrzeczach.

Jednym z głównych kanałów przekazu poza kampanią telewizyjną są niestandardowe nośniki OOH. Za zakup nośników typu Citylight oraz billboardów w różnych wariantach odpowiada Vizeum, a za kreację - Agencja Hand Made.
Wspomniane nośniki poza swoja standardową rolą (promowaniem marki) pełnią także delikatnie użyteczną rolę w mieście. Mogą być min. lustrem, zegarem, ładowarką czy schronieniem przed deszczem.
Miejskie hasła niosą za sobą przekaz:
"Doładuj się delikatnością" – komunikowane za pośrednictwem nośnika citylight z możliwością doładowania telefonu;
"Czas na uśmiech!" – przedstawia citylight z zegarem przypominającym nam, aby zatrzymać się na chwilę i uśmiechnąć oraz która jest obecnie godzina;
"Pięknie wyglądasz" – widocznie na nośniku citylight z lustrem, w którym można się przejrzeć;
"Wskakuj, kiedy pada" – w formie billboardu z zadaszeniem chroniącym przed deszczem czy śniegiem.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8270

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.