Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Wzrosła sprzedaż międzynarodowej Grupy E. Leclerc

Sieć E. Leclerc poinformowała, że w 2013 r. sprzedaż Grupy wzrosła o 4,7 proc. do 36.5 mld euro (z wyłączeniem sprzedaży paliw). Uwzględniając paliwa, sprzedaż wzrosła o 4,4 proc. do 45.6 mld euro.
Reklama

Format Drive na koniec 2013 r. liczył 446 placówek. E. Leclerc osiągnął w nich obroty 1.47 mld euro, co oznacza wzrost o ponad 63 proc. Nowy format stanowi obecnie prawie 5 proc. obrotu hipermarketów Leclerc i przyczynić się do jego 36 proc. ogólnego wzrostu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum