Wzrost sprzedaży online w okresie przedświątecznym może sięgnąć 30 proc.
Według najnowszych prognoz firmy Salesforce stopa wzrostu sprzedaży online w okresie świątecznym wyniesie 30% na całym świecie .
W III kwartale porównywalny wskaźnik sprzedaży w kanałach cyfrowych wzrósł o 55% rdr. To mniej niż 71% w II kwartale. Jednocześnie jest to prawdopodobnie najwyższy wzrost w III kwartale od czasu powstania Indeksu Zakupów, siedem lat temu.
Ruch w handlu elektronicznym w III kwartale wzrósł bardziej niż w II kw. (odpowiednio o 39% w porównaniu z 37%). Współczynnik konwersji, wzrósł w II kwartale do poziomu 35% rdr, aby w III kwartale obniżyć się do 20%. W III kwartale masowe zakupy uległy zahamowaniu, ponieważ łańcuchy dostaw znów zaczęły nadążać za popytem, a większość sklepów detalicznych z produktami innymi niż pierwszej potrzeby została ponownie otwarta pod koniec czerwca.
Przeczytaj także:
W III kwartale wzrost sprzedaży w kategorii „Zabawki i gry” zmniejszył się do 76% w porównaniu z 181% w II kwartale, gdy kategoria ta zajmowała pierwsze miejsce. P
W III kwartale najszybszy wzrost wynoszący 153 proc. odnotowała kategoria „Żywność i napoje”. Zarówno w II, jak i III kwartale uzyskała ona wskaźnik przekraczający 150%, co zapewniło jej pierwszej miejsce.
Przeczytaj także:
Trzy ostatnie miejsca na liście wzrostów zajęły „Odzież ogółem”, „Odzież luksusowa” i „Obuwie ogółem”.
Indeks Zakupów tworzony jest na podstawie analizy aktywności ponad miliarda klientów z ponad 41 krajów, z wykorzystaniem technologii Commerce Cloud, ze szczególnym uwzględnieniem 10 kluczowych rynków: Stanów Zjednoczonych, Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Japonii, Holandii, Australii/Nowej Zelandii i krajów skandynawskich.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Sb 20:15 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- Sb 17:51 Premier: Jeśli nie obronimy się przed trzecią falą pandemii, ryzykujemy...
- Sb 16:39 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- Sb 15:00 Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- Sb 14:47 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- Sb 10:10 Miraculum: jesteśmy w drogeriach, nie lekceważymy dyskontów
- Sb 09:52 Semeniuk: Tarcza branżowa zostanie rozszerzona m.in. o obiekty turystyczne
- Sb 09:50 W niedzielę sklepy zamknięte
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
-
Stava nawiązuje współpracę z Pointapack i inwestuje w rozbudowę oferty dla...
- 1 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 4 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.