X FRSiH: Targ Śniadaniowy to dobre miejsce do tego, aby zacząć od zera

www.portalspozywczy.pl 10 listopada 2017 17:36

- z 10 stoisk na Targu Śniadaniowym 8 otwiera swoje punkty stacjonarne, a 6 – przetrwa. Targ Śniadaniowy to świetne miejsce do tego, aby zacząć od zera - próbować i uczyć się na błędach, nie ryzykując wielkiego bankructwa - mówił Krzysztof Cybruch, organizator Targu Śniadaniowego, odpowiedzialny także za komercjalizację Hali podczas debaty nt. start-upów w ramach X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Krzysztof Cybruch stworzył markę Targ Śniadaniowy oraz skomercjalizował warszawską Halę Gwardii. Te inicjatywy wspierają małe firmy i ciekawe pomysły, są uważane jako inkubatory przedsiębiorczości - np. dzięki Targowi powstało już kilkanaście restauracji założonych przez ludzi, którzy zaczynali od stoisk.  – Sam Targ Śniadaniowy traktuję jako start-up, który powstał z niczego, z idei – dodał Krzysztof Cybruch.

Wyliczył, że biznesy w start-upy gastronomicznej można podzielić na trzy kategorie. Pierwsze to takie, które są zakładane przez profesjonalistów - kucharzy, menadżerów restauracji, często z udziałem inwestora finansowego. Drugi model to pomysł osoby, która do tej pory nie była związana z branżą, ale świetnie gotuje i ma sprawdzone przepisy. Trzeci model to tzw. pary mieszane (różnej narodowości).

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.