PARTNER PORTALU

Youtuber za jedną kampanię reklamową dostawał od marki średnio 16,5 tys. zł

Autor: EK 28 stycznia 2021 09:41

Youtuber za jedną kampanię reklamową dostawał od marki średnio 16,5 tys. zł fot. LTTM

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019.

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. 

860 kanałów zrzeszonych w sieci LifeTube (grupa LTTM) ma łącznie 207 milionów subskrypcji i odpowiada za ponad 10% całej oglądalności YouTube w Polsce. Twórcy na przestrzeni 2020 roku opublikowali 132 tysiące filmów – dwukrotnie więcej niż w 2019. To oznacza, że każdego dnia upubliczniali średnio 363 nowych wideo w serwisie YouTube (15 filmów na godzinę). Łączny czas oglądania wszystkich ich filmów wyniósł ponad 108 tysięcy lat. 

Zespół LTTM (liczący prawie sto osób) w 2020 roku zrealizował łącznie 2600 współprac marka-youtuber (pod jedną realizacją kryje się jeden pakiet świadczeń jednego influencera w jednej kampanii). O 550 więcej niż w 2019 roku. To oznacza, że eksperci z LTTM koordynują średnio 10 realizacji dziennie (w dni robocze). Z grupą w 2020 roku współpracowało 439 klientów, a każdy z nich średnio w ciągu roku zrealizował w LTTM 6 kampanii. Jedna realizacja z youtuberem w 2020 roku kosztowała w LTTM średnio 16,5 tysiąca złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8326

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    20,65

  • Śr

    11,94

  • Min

    6,74

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.