PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Youtuberzy w kampanii piwa Warka

Autor: dlahandlu.pl 26 marca 2018 10:48

Youtuberzy w kampanii piwa Warka Fot. materiały prasowe

Przed najważniejszym piłkarskim wydarzeniem roku Warka zaangażowała do współpracy jeden z największych polskich kanałów na YouTube – „5 sposobów na…”. W ramach programu „Drużyna na 5” popularni twórcy pokażą m.in. jak zrobić oryginalne gadżety dla kibiców i jak przygotować się do piłkarskich zmagań. Będą też relacjonować turniej prosto z Rosji. To kolejny – obok udziału trenera Adama Nawałki – element piłkarskiej kampanii marki.

W cyklu „Drużyna na 5” powstanie 17 materiałów wideo poświęconych futbolowi i kibicowaniu. A wszystko to w atmosferze męskiej rozrywki, znanej zarówno ze spotów „Planety Warka”, jak i z programów tworzonych przez piątkę przyjaciół: Artur „Arczi” Olszewski, Przemysław „Primosz” Śliwiński, Marcin „Klamer” Radziwoń, Tomasz „Abi” Obara i Sebastian „Sztaba” Bajon. Nowe odcinki będą się pojawiać w każdy piątek, o godz. 18, na kanale YouTube „5 sposobów na…” (www.youtube.com/5sposobowna)

– Twórcy kanału „5 sposobów na…” doskonale znają świat męskiej rozrywki, także w jej piłkarskim wydaniu. Dlatego przed zbliżającym się świętem wszystkich kibiców postanowiliśmy połączyć siły i wspólnie przygotować fanów na to wydarzenie. Inspirując się nowatorskimi, futbolowymi pomysłami znanymi z „Planety Warka”, nasza „Drużyna na 5” z pewnością uczyni piłkarskie emocje jeszcze bardziej wyjątkowymi – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.

W ramach cyklu „Drużyna na 5” autorzy pokażą m.in. jak samemu stworzyć efektowne gadżety kibica, zrobić udaną sportową imprezę czy przygotować się do wyjazdu na mecz. Przeprowadzą też „trening Warki”, składający się z nietypowych piłkarskich konkurencji, a podczas turnieju wybiorą się do Rosji i stamtąd będą relacjonować najważniejsze piłkarskie wydarzenie roku.

– Jesteśmy grupą facetów i od zawsze na naszych kanałach „5 Sposobów na…” i „Pięciobój” promujemy dobrą zabawę w męskim gronie. Dlatego po drodze nam z Warką, stawiającą na rozrywkę w prawdziwie męskim wydaniu – mówią o współpracy z marką autorzy kanału „5 sposobów na…”, który na YouTube śledzi ponad 2,1 mln osób. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,63

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.