Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Z Coca-Coli, Avonu i Lotte Wedel do Grupy Żywiec - nowi dyrektorzy na pokładzie

W pierwszych miesiącach 2022 roku do zespołu zarządzającego Grupy Żywiec S.A. dołączyli doświadczeni profesjonaliści z obszaru komercyjnego.
Reklama

Izabela Wanatowska przeszła do firmy z Coca-Cola HBC i objęła rolę dyrektora sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu. Funkcję dyrektora sprzedaży ds. detalu tradycyjnego oraz egzekucji sprzedaży pełni Tomasz Trela, który dołączył do Grupy Żywiec z firmy Lotte Wedel. 1 marca nową dyrektor ds. marketingu zostanie Anna Werstler, dotychczas w strukturach zarządczych firmy Avon.

Zmiany w strukturze zespołu zarządzającego Grupy Żywiec są związane z realizacją ambicji wzrostu biznesu i zwiększania przychodów oraz budowania marek w nowej rzeczywistości rynkowej. - Rynek piwa w Polsce bardzo dynamicznie się zmienia, a rozwój poszczególnych kanałów sprzedaży wymaga dziś określonych kompetencji. Aby dostosować się do tych zmian, zdecydowaliśmy się stworzyć nowe, dedykowane role w tym obszarze. Chcemy by liderzy działu sprzedaży byli jeszcze bliżej naszych klientów i aby mogli także poświęcać czas na rozwój talentów i budowanie silnych zespołów komercyjnych -  powiedział Simon Amor, prezes zarządu Grupy Żywiec S.A.

Kim są nowi dyrektorzy w Grupie Żywiec?

Izabela Wanatowska, dyrektor sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu, przeszła do Grupy Żywiec z firmy Coca-Cola HBC, gdzie ostatnio pełniła funkcję dyrektora sprzedaży na Polskę i kraje bałtyckie. Wraz z zespołem uprościła i przeprowadziła cyfrową transformację wielu procesów sprzedażowych.

Swoją karierę w firmie Coca-Cola rozpoczęła w 2004 roku od funkcji dyrektora rozwoju współpracy z klientami przechodząc z Metro Group. Następnie przez 3 lata pełniła tę rolę w Austrii, a potem, pracując w strukturach centralnych, tworzyła standardy rozwoju kategorii w oparciu o potrzeby nabywców dla wszystkich krajów wchodzących w skład Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Od 2012 roku zajmowała szereg stanowisk komercyjnych w Polsce, w tym dyrektora handlu nowoczesnego. Następnie, jako członek zespołu zarządzającego, Izabela Wanatowska stworzyła dział rozwoju strategii handlowych skupiony na zrozumieniu, planowaniu i wdrożeniu strategii wzrostu przychodów.

Tomasz Trela, dyrektor sprzedaży ds. detalu tradycyjnego i egzekucji sprzedaży, posiada bogate doświadczenie biznesowe na rynku polskim i środkowo-europejskim. Dołącza do Grupy Żywiec z Lotte Wedel, gdzie kierował ostatnio rozwojem kategorii lodów.

Karierę zawodową zaczynał 25 lat temu w Diageo, gdzie spędził 9 lat rozwijając się od roli przedstawiciela handlowego, a na końcu obejmując rolę dyrektora sprzedaży. Następnie dołączył do CEDC zarządzając kanałem sprzedaży off-trade oraz hurtową dystrybucją portfolio alkoholi
i piwa. Ponadto zarządzał zespołami Trade Marketingu, Business Intelligence oraz Rozwoju Umiejętności Sprzedażowych.

W 2010 roku Tomasz Trela objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Royal Unibrew, rozwijając biznes oraz markę Łomża na skalę całego kraju. Następnie dołączył do Makro Cash & Carry Polska, gdzie zmienił sposób pracy sił sprzedaży, jednocześnie znacząco rozwijając sprzedaż bezpośrednią i osiągając pozycję niekwestionowanego lidera w Gastronomii. W latach 2016-2020 Tomasz jako Dyrektor Generalny był odpowiedzialny za rozwój biznesu MOWI w Polsce. Firma w tym czasie zwiększyła swoje przychody wielokrotnie, stając się niekwestionowanym liderem rynku w tym sektorze. Tomasz Trela jest absolwentem AGH Kraków na kierunku zarządzanie.

Anna Werstler, nowa dyrektor ds. marketingu wnosi szeroki wachlarz doświadczeń marketingowych oraz pasję do budowania marek rozwijaną w ciągu ponad 18 lat pracy na różnych rynkach. Karierę zawodową rozpoczęła w Danone, zarządzając topowymi markami takimi jak Actimel, Activia, Danonki i całą kategorią jogurtów. Kierowała również działem innowacji, tworząc struktury i procesy budujące kulturę innowacji w Danone w oparciu o plan 5-letni.

Ostatnie 9 lat Anna Werstler spędziła w firmie Avon, obejmując różne role kierownicze w marketingu na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym. Pełniła role dyrektora marketingu w Polsce i CEE.
W ostatnim czasie w roli globalnej kierowała rozwojem globalnej strategii dla kategorii pielęgnacyjnych i z powodzeniem wprowadziła liczne, przełomowe innowacje rynkowe, które umożliwiły dotarcie do szerszego grona konsumentów. Odegrała również kluczową rolę w transformacji modelu biznesowego Avon.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.