Z Deloitte do Carrefoura - Krzysztof Łagowski nowym szefem sklepów convenience
We wrześniu br. Krzysztof Łagowski objął funkcję Head of Convenience w spółce Carrefour Polska. Zastąpił Michała Florkiewicza, który został dyrektorem ds. rozwoju ommichannel.

Krzysztof Łagowski, fot. Linkedin
Reklama
Krzysztof Łagowski ostatnie dwa lata pracował dla Deloitte jako director strategic consulting. Prawie 11 pracował dla PKN Orlen pełniąc m.in. funkcję dyrektora wykonawczego ds. handlu detalicznego, gdzie zarządzał siecią 2700 punktów handlowo usługowych.
Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w pięciu formatach. W I kwartale br. sprzedaż w Polsce wyniosła 526 mln euro, co oznacza wzrost LfL o 8,8 proc. i wzrost organiczny o 8,4 proc.
Reklama