Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Z kodów rabatowych korzysta co piąty polski internauta

W ciągu ostatniego roku ze specjalnych kodów rabatowych skorzystał co piąty polski internauta kupujący online – wynika z szacunków platformy kodyrabatowe.pl. Swoje własne kupony zniżkowe coraz częściej oferują także duże sklepy stacjonarne m.in. poprzez specjalne aplikacje mobilne.
Reklama

Mimo, że rynek internetowych kodów rabatowych z roku na roku się powiększa, to w Stanach Zjednoczonych nadal 70 proc. wszystkich wykorzystanych kuponów rabatowych to papierowe dodatki do gazet. O ile w Polsce papierowe kupony i owszem pojawiają się, to jednak wygodniejszą i popularniejszą formą są kody dostępne za pomocą aplikacji mobilnych.

- Polscy konsumenci przyzwyczajeni do szukania promocji przy okazji zakupów internetowych, coraz chętniej szukają analogicznych ofert podczas tradycyjnych zakupów. Osoby robiące zakupy na mieście cenią sobie wygodę, jaką oferuje im aplikacja mobilna, która zbiera w jednym miejscu wszystkie interesujące ich rabaty czy promocje - wyjaśnia Szymon Dobosz, CEO kodyrabatowe.pl.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum