Z Podlaskiej Spiżarni - marka premium Grupy Chorten to już 100 produktów

Marka Z Podlaskiej Spiżarni jest obecna na rynku od połowy 2012 roku. Jej produkty inspirowane są smakiem tego regionu Polski. Produkty pochodzą od sprawdzonych wytwórców, często manufakturowych.
- Proponujemy produkty, które są sporządzone według tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji – mówi Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni.
Z Podlaskiej Spiżarni - marka się rozrasta
Początkowo marka premium Grupy Chorten była dostępna w ponad 20 sklepach i oferowała głównie wysokiej jakości wędliny. Ta kategoria produktowa jest cały czas największa i liczy blisko 30 indeksów.
Przez dekadę funkcjonowania na rynku oferta została jednak mocno rozbudowana. Klienci wybranych sklepów Grupy Chorten mogą kupić pieczywo, słodkie wypieki, nabiał, przetwory owocowo-warzywne, dania gotowe, zupy warzywne bez konserwantów, miody z podlaskich pasiek. Regularnie pojawiają się też nowości. W okresie wiosenno-letnim oferta jest rozszerzana o sezonowe produkty na grilla. Pod marką funkcjonują też wysokoprocentowe trunki.
Produkty Z Podlaskiej Spiżarni dostępne w wybranych sklepach współpracujących z Grupą Chorten w całym kraju.