Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Z Podlaskiej Spiżarni - marka premium Grupy Chorten to już 100 produktów

Marka premium Grupy Chorten ma już 10 lat. Na początku w ofercie były smakowite wędliny, później zostały wprowadzone kolejne starannie wyselekcjonowane produkty – Z Podlaskiej Spiżarni, marka premium Grupy Chorten, obecna jest na rynku od dekady. Aktualnie jej portfolio tworzy blisko 100 pozycji.
Reklama

Marka Z Podlaskiej Spiżarni jest obecna na rynku od połowy 2012 roku. Jej produkty inspirowane są smakiem tego regionu Polski. Produkty pochodzą od sprawdzonych wytwórców, często manufakturowych.

- Proponujemy produkty, które są sporządzone według tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji – mówi Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni.

Z Podlaskiej Spiżarni - marka się rozrasta

Początkowo marka premium Grupy Chorten była dostępna w ponad 20 sklepach i oferowała głównie wysokiej jakości wędliny. Ta kategoria produktowa jest cały czas największa i liczy blisko 30 indeksów.

Przez dekadę funkcjonowania na rynku oferta została jednak mocno rozbudowana. Klienci wybranych sklepów Grupy Chorten mogą kupić  pieczywo, słodkie wypieki, nabiał, przetwory owocowo-warzywne, dania gotowe, zupy warzywne bez konserwantów, miody z podlaskich pasiek. Regularnie pojawiają się też nowości. W okresie wiosenno-letnim oferta jest  rozszerzana o sezonowe produkty na grilla. Pod marką funkcjonują też wysokoprocentowe trunki.

Produkty Z Podlaskiej Spiżarni dostępne w wybranych sklepach współpracujących z Grupą Chorten w całym kraju.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum