Z.T. Bielmar sponsorem kampanii edukacyjnej
Producent popularnej margaryny Śniadaniowa (Klasyczna, z Masłem, Premium) aktywnie wspiera kampanię informacyjno-edukacyjną Jem Drugie Śniadanie, której celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Akcja ruszyła 19 marca i potrwa do listopada 2015 roku. Ambasadorami kampanii są znane osoby: Anna Wyszkoni, Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka, Dominika Gwit i Marek Kaliszuk.
Od początku kwietnia do końca listopada na łamach magazynów, dzienników, w internecie, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej ambasadorowie kampanii będą przekonywać Polaków do zdrowego i mądrego odżywiania.
Dodatkowo, sponsor kampanii Jem Drugie Śniadanie wspiera akcję Pajacyk, dzięki czemu około 15 tysięcy posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce. Firma przygotowuje również specjalną grafikę opakowań Śniadaniowej Klasycznej i Śniadaniowej z Masłem
z logotypami kampanii JDŚ i akcji Pajacyk, które pojawią się na półkach sklepowych od kwietnia.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama