Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka barometrem trendów. Dlaczego tam debiutują Sukcesiliana, Wyjebongo czy Ekipa?

Przedstawiciele Żabki zawsze podkreślają, że skupiają się na kliencie i jego potrzebach. Klientocentryczność największej sieci convenience w Polsce wzniosła ją na nowy poziom. Żabka stała się zatem siecią pierwszego wyboru dla wielu producentów wchodzących na rynek z kolejną nowością. Obserwując ostatni rok widzimy, że prawie każdy nowy produkt, który wzbudza emocje, najpierw próbuje swoich sił w Żabce.
Reklama

Jakie produkty w ciągu ostatniego roku zaczynały sprzedaż od Żabki?

Sukcesiliana od Kizo

Raper Kizo wspólnie z Universal Music Poland i producentem mrożonej żywności Freiberger Group, wprowadził na rynek nową markę pizzy, Sukcesiliana. Produkt trafił na rynek 25 maja. Gdzie zadebiutował? Oczywiście w sieci Żabka.

Pizza Sukcesiliana
Pizza Sukcesiliana

Harnaś LodoHerbata 

W ostatnim czasie marka Harnaś wprowadziła do oferty nowość - HarnaśLodoherbatę. To piwo o smaku brzoskwiniowej mrożonej herbaty. Nowy Harnaś zawiera 4,6% alkoholu i rozszerza portfolio znanego
Harnasia Jasne Pełne. Napój zadebiutował w sklepach Żabka.
Sieć skomentowała wtedy: "W Żabce staramy się jak najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów i każdego dnia mile ich zaskakiwać. Wspólnie z naszymi partnerami rozwijamy wyjątkowy asortyment, a w sklepach naszej sieci mają miejsce m.in. ogólnopolskie premiery produktów- mówi Piotr Rajewski, dyrektor handlowy Żabka Polska.

Harnaś LodoHerbata
Harnaś LodoHerbata

Kwiatowe lody E.Wedel OH!

Na początku maja informowaliśmy, że w zamrażarkach sieci Żabka znajdziemy nowe lody pokryte oryginalną wedlowską czekoladą. Do portfolio marki dołączyły dwa lody E.Wedel OH! Kwiat Wiśni oraz Kwiat Lawendy. Nowości pojawiły się w ofercie dedykowanej sieci sklepów Żabka w kwietniu br.

Kwiatowe lody E.Wedel OH!
Kwiatowe lody E.Wedel OH!

Piwo MYJEBONGA i wódka WYJEBONGO

W kwietniu pisaliśmy, że Browar Tenczynek debiutuje w Żabce ze swoim nowym piwem o nazwie MYJEBONGA. Nowe piwo to połączenie wiśni, cytryny i grejpfruta.
- MY-WY-JEBONGA oznacza życie po swojemu, na własnych zasadach, bez cienia złych emocji - przekonywał Janusz Palikot.

W grudniu w sklepach Żabka debiut miała wódka WYJEBONGO o smaku marakui wyprodukowana przez Alembik Polska. Pomysłodawcą alkoholu jest Janusz Palikot.
- Idea „Wyjebongo,” powstała w trakcie dialogu z followersami w moich mediach społecznościowych. Wyjebongo to skrótowy zapis filozofii życia opartej o luz i dystans, także do siebie. Nowa, unikalna wódka o 40% zawartości alkoholu bazuje na innowacyjnej recepturze. Łączy w sobie dwie technologie - rektyfikacji, służącą głównie do produkcji wódki oraz destylacji, która służy do produkcji okowit i whisky. Wyjebongo to wódka mocna, ale poprzez połączenie z destylatem i aromatem marakui zyskuje przyjemny dla podniebienia smak – mówił Janusz Palikot, właściciel Alembik Polska i pomysłodawca wódki Wyjebongo.

Wódka Wyjebongo
Wódka Wyjebongo

 

Chipsy Lay's o smaku KFC

Pod koniec roku na rynek trafiła nowość, która bardzo przypadła konsumentom do gustu - Chipsy Lay's o smaku KFC. Nowe chipsy inspirowane smakiem KFC był na początki dostępne w imitowanej edycji w tylko Lidlu, Żabce oraz oczywiście w restauracjach KFC. 
Niecały miesiąc później pisaliśmy, że w związku z ogromny zainteresowaniem fanów Lay’s i KFC, jeszcze przed Sylwestrem dodatkowa dostawa chipsów Lay’s KFC pojawi się w sklepach sieci Żabka, a tuż po Nowym Roku także w sklepach sieci Lidl.

Chipsy Lay’s o smaku KFC
Chipsy Lay’s o smaku KFC

Lody Ekipa

Lody Ekipy Friza trafiły do sklepów w marcu ubiegłego roku i z miejsca stały się hitem sprzedażowym. Media pisały, że pierwsza partia wyprzedała się w zaledwie jeden dzień. Koral postanowił uruchomić dodatkową linię produkcyjną, mogącą wytworzyć aż milion lodów Ekipy na dobę. Sieć Żabka wprowadziła zatem specjalny, powiększony wariant Lodów Ekipa XL aby przyciągnąć klientów.

Lody Ekipa
Lody Ekipa

 

Garage S** on the Beach

W marcu br. marka Garage wprowadziła na rynek nowy wariant smakowy – Garage S** on the Beach. To połączenie smaku słodko-kwaśnej marakui z nutką ostrego chili. Nowy smak od 2 marca br. dostępny był w sieci sklepów Żabka, a od 15 marca trafił do ogólnopolskiej dystrybucji.

Garage S** on the Beach
Garage S** on the Beach

 

Grupa Żabka mówi o sobie "kompleksowy ekosystem convenience, którego celem jest upraszczanie ludziom życia".

- Towarzyszymy konsumentom w każdym momencie dnia, oszczędzając ich czas oraz dając możliwość szybkich zakupów spożywczych, ciepłego posiłku w drodze, nadania paczki, wypłaty gotówki, czy skorzystania z dietetycznego cateringu. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, z której usług korzysta dziennie blisko 3 mln klientów. Działamy w formacie, który w centrum stawia klienta, a także szybką i wygodną możliwość realizacji jego potrzeb - podaje Żabka.

Żabka to już nie tylko sklep, ale także bankomat, kawiarnia, mała gastronomia czy poczta. To minicentrum usługowo-handlowe.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum