Żabka będzie szkolić ajentów z obsługi klienta

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2010 10:43

W sieci handlowej Żabka rozpoczyna działanie grupa trenerów, którzy będą wsparciem dla ajentów sklepów oraz lokalnych sił sprzedaży. Powołanie nowego zespołu jest częścią nowej strategii rozwoju kapitału ludzkiego w sklepach Żabka i podnoszenia standardów obsługi w sieci.

Firma uruchomiła nowy ośrodka szkoleniowy w Kiekrzu (koło Poznania) oraz wdrożyła platformę e-learningową.

Grupa 9. doświadczonych szkoleniowców ma za zadanie prowadzić bieżące szkolenia i warsztaty, a także zwracać uwagę ajentów na znaczenie kompleksowego wdrożenia standardów w sieci. Trenerzy prowadzić będą również sesje coachingowe i monitorować jakość pracy dydaktycznej ajentów z pracownikami sklepów.

Jest to kolejny krok, który ma zapewnić lepsze pozycjonowanie sieci na rynku. Ostatnio w ramach wprowadzania konkurencyjnej oferty w sieci Żabka pojawiły się produkty marki własnej.

W sieci Żabka działa obecnie 2300 placówek convenience. W przyszłym roku sieć ma zadebiutować na GPW.

Sprawdź ceny w sklepach Żabka:

http://www.dlahandlu.pl/koszyk/sklep/zabka,25.html

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Gadająca żabka?! Koniec jest bliski!!! 2010-10-25 13:53:43

    re re kum kum, re re kum

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6374
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    23,27

  • Śr

    17,98

  • Min

    13,79

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.