Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka dołącza do PRCH, bo chce się rozwijać w centrach handlowych


Żabka Polska została członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych. Przynależność do grona firm zrzeszonych w stowarzyszeniu to konsekwencja wdrażanej obecnie strategii ekspansji sklepów sieci w przestrzeń nieruchomości handlowych. Do tej pory firma otworzyła 6 punktów w tego typu obiektach m.in. w łódzkiej Manufakturze czy galerii Avenida w Poznaniu. W planach są kolejne.
Reklama

 

− Dla Żabka Polska to ważny krok, który uwiarygadnia firmę, jako pewnego partnera w inwestycjach w przestrzeniach handlowych. Nasza obecność na tegorocznych targach REDI, spotkała się z dużym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, że obecność naszych sklepów w tego typu przestrzeniach, świetnie wpisuje się w ich funkcjonowanie. – mówi Agata Michalska, Manager ds. Ekspansji w Centrach Handlowych w firmie Żabka Polska. - Ponadto nasze członkostwo w PRCH traktujemy jako dobrą okazję do zdobywania wiedzy o tym rynku i wymiany doświadczeń – dodaje Michalska.

Polska Rada Centrów Handlowych działa od 2003 roku i zrzesza ponad 240 firm. Misja organizacji to wspieranie rozwoju firm i profesjonalistów działających na tym rynku, a także promocja pozytywnego wizerunku branży centrów i ulic handlowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.