Żabka dołącza do PRCH, bo chce się rozwijać w centrach handlowych
Żabka Polska została członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych. Przynależność do grona firm zrzeszonych w stowarzyszeniu to konsekwencja wdrażanej obecnie strategii ekspansji sklepów sieci w przestrzeń nieruchomości handlowych. Do tej pory firma otworzyła 6 punktów w tego typu obiektach m.in. w łódzkiej Manufakturze czy galerii Avenida w Poznaniu. W planach są kolejne.

− Dla Żabka Polska to ważny krok, który uwiarygadnia firmę, jako pewnego partnera w inwestycjach w przestrzeniach handlowych. Nasza obecność na tegorocznych targach REDI, spotkała się z dużym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, że obecność naszych sklepów w tego typu przestrzeniach, świetnie wpisuje się w ich funkcjonowanie. – mówi Agata Michalska, Manager ds. Ekspansji w Centrach Handlowych w firmie Żabka Polska. - Ponadto nasze członkostwo w PRCH traktujemy jako dobrą okazję do zdobywania wiedzy o tym rynku i wymiany doświadczeń – dodaje Michalska.
Polska Rada Centrów Handlowych działa od 2003 roku i zrzesza ponad 240 firm. Misja organizacji to wspieranie rozwoju firm i profesjonalistów działających na tym rynku, a także promocja pozytywnego wizerunku branży centrów i ulic handlowych.