Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Żabka ma 7300 sklepów i ambitne plany

Mimo pandemii w ubiegłym roku otworzyliśmy 1000 nowych sklepów Żabka. Pod koniec lutego br. uruchomiliśmy 7000. Żabkę w Bieczu w woj. małopolskim. Obecnie nasza sieć liczy już ponad 7300 sklepów, a nowe placówki powstają zarówno w aglomeracjach i dużych miastach, jak i – coraz częściej – w miejscowościach poniżej 50 tys. mieszkańców - opowiada Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
Reklama

- Współpracuje z nami już ponad 6000 osób, które prowadzą swój biznes Żabki w 950 miejscowościach w całej Polsce. Cały czas kontynuujemy też rozwój naszej oferty franczyzowej. Ostatnio zdecydowaliśmy się na waloryzację kwoty gwarantowanego przychodu, a także dodaliśmy do oferty dodatkowe wsparcie finansowe, aby stanowiła ona atrakcyjny impuls do budowania własnego biznesu. Dzięki temu od 1 lipca br. wszyscy nasi nowi franczyzobiorcy zyskują 17 tys. zł przychodu gwarantowanego miesięcznie przez pierwsze dwanaście miesięcy oraz możliwość uzyskania do 12 tys. zł dodatkowego wsparcia finansowego na rozwój biznesu - podkreśla Adam Manikowski.

- W pierwszym kwartale 2021 r. wprowadziliśmy do oferty blisko 450 nowych produktów. Nieustannie rozbudowujemy kategorię dań gotowych, których sprzedaż rośnie dwucyfrowo  – zapewne dlatego, że stanowią alternatywę dla oferty gastronomicznej - tłumaczy.

- Wprowadzamy do sklepów coraz więcej produktów roślinnych, a poprzez różnego rodzaju inicjatywy zachęcamy naszych klientów i franczyzobiorców do włączania się w proces budowania obiegu zamkniętego, promując ideę „zero waste” - zaznacza Adam Manikowski.

- Mamy także ambitne plany w coraz bardziej zyskującym na znaczeniu obszarze rynku, jakim jest e-commerce - mówi.

- Udało nam się już zaimplementować usługę delivery we wszystkich sklepach, m.in. dzięki współpracy z Uber Eats. W tym roku w struktury Grupy Żabka włączone zostały dwie firmy specjalizujące się w cateringu dietetycznym – Maczfit i Diety.pl – które też mają własne platformy e-commerce. Obie transakcje zwiększają potencjał Żabki, umożliwiając poszerzanie oferty produktów i usług, które mają ułatwiać życie klientom, zwłaszcza poprzez realizację potrzeb związanych z oszczędnością czasu i dbaniem o zdrowie - podsumowuje Adam Manikowski.

Całość tekstu na portalspozywczy.pl

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.