Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka obniża ceny marek własnych

Rusza kolejna odsłona akcji "Głodny? Spróbuj!" w Żabce. Do gry wchodzą trzej bohaterowie – trzy produkty marek własnych Żabki w atrakcyjnych cenach. Pośród nich będą trzy premiery. Akcja trwa od 31 sierpnia do 6 grudnia br.
Reklama

W ramach jesiennej edycji akcji „Głodny? Spróbuj!” klienci Żabki, w każdej kolejnej odsłonie będą mogli spróbować wybranych spośród trzech dań gotowych i szybkich przekąsek. Każda odsłona to inne produkty. W pierwszej posiadacze aplikacji Żappka za 6,90 zł będą mogli kupić: chrupiące Panini z kurczakiem, Bagietkę Andaluzyjską Tomcio Paluch czy też nowość – azjatyckie danie marki Szamamm – Żółte Tajskie Curry. Tajskie Curry w czasie trwania akcji jest aż o połowę tańsze, a ceny Panini i Bagietki zostały obniżone odpowiednio o ok. 30%.

Co wybierali klienci Żabki?

Najchętniej wybieranym przez klientów produktem pierwszej i drugiej edycji było Panini z kurczakiem. Natomiast trzecia edycja należała zdecydowanie do Hot Doga MAXX z kiełbasą grillową, którego sprzedaż osiągnęła wynik ponad 1 mln sztuk. W wiosennej edycji klienci ponownie najchętniej wybierali Panini z kurczakiem. 

Oferta „Głodny? Spróbuj!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum