Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka podbija ofertę franczyzową dla Warszawy. O 4 tys. zł

Trzy miesiące wystarczyły, by Żabka podniosła ofertę przychodu dla franczyzobiorców, chcących prowadzić sklep Żabka w Warszawie z 20 tys. zł w maju br. na 24 tys. zł miesięcznie obecnie.
Reklama

Jeszcze na początku 2022 roku oferta opiewała na 18 tys. przychodu miesięcznie za prowadzenie sklepu. Obecnie 24 tys. zł proponowane są tylko franczyzobiorcom w Warszawie. W pozostałych miastach nadal obowiązuje kwota 20 tys. zł miesiecznie.

Z badań Żabki wynika, że taki lub wyższy przychód (24 tys. zł) miało w Warszawie w okresie kwiecień - czerwiec 2022 roku - 76 proc. franczyzobiorców sieci.

W 2021 roku sieć zachęcała 17 tys. przychodu, a w kwietniu 2020 r. - 16 tys. zł. 

Sieć oferuje w pełni wyposażony sklep i polisę biznesową. Oczekuje inwestycji na poziomie 5 000 zł wkładu własnego.

Przychód franczyzobiorcy osiągany jest poprzez marżę będącą różnicą między ceną zakupu towaru (skorygowaną o przyznane rabaty zakupowe) a ceną sprzedaży towaru do klienta.

Żabka pokrywa rachunki za prąd czy koszt najmu lokalu na rzecz właściciela. To sieć odpowiada również za wyposażenie placówek czy ich obsługę logistyczną.

Z osiągniętego przychodu franczyzobiorca zobligowany jest do pokrycia kosztów prowadzenia działalności. W szczególności kosztów zatrudnienia pracowników, ZUS, prowizji za płatności realizowane kartą, opłaty licencyjnej oraz ewentualnych strat towarowych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (8)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum