PARTNER PORTALU

Żabka podkreśla unikalność swojego modelu franczyzowego

Autor: pr 19 maja 2021 17:02

Żabka podkreśla unikalność swojego modelu franczyzowego Kampania Żabki skierowana jest do potencjalnych franczyzobiorców. Fot. materiały prasowe

Żabka rozpoczęła nową odsłonę kampanii skierowanej do potencjalnych franczyzobiorców. Tym razem przekonuje, że jej oferta „To Żabkość” – wyróżnia ją rzadkość i wyjątkowość na polskim rynku. W kampanii biorą udział przedsiębiorcy współpracujący z siecią prowadzący sklepy w różnych częściach Polski.

Kampania Żabki skierowana jest do potencjalnych franczyzobiorców – osób przedsiębiorczych, chcących założyć własny biznes, ale często niemających konkretnego biznesplanu czy niezbędnych funduszy. Sieć przekonuje ich, prezentując konkretne argumenty przemawiające za stabilnością i pewnością franczyzy – by zostać przedsiębiorcą wystarczy 5000 zł wkładu własnego, a Żabka gwarantuje przez pierwszy rok 16000 zł przychodu miesięcznie oraz przygotowany do prowadzenia sklep (umeblowany i zatowarowany).

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja UP. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Spark Foundry Polska, a za wsparcie prowe TOUCH.PR z Poznania. Materiały w nowej odsłonie będą dostępne w kanałach online, na terenie placówek Żabka, jak również na nośnikach zewnętrznych, takich jak bilbordy czy citylight. Więcej informacji o franczyzie z siecią Żabka na stronie www.franczyza.zabka.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10249
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,54

  • Śr

    4,89

  • Min

    4,29

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.