Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Żabka Polska uruchomiła w 2014 roku 800 sklepów

Jacek Roszyk, prezes sieci Żabka podkreśla na łamach Poradnika Handlowca, że 2014 r. był dla jego firmy czasem rozwoju i ekspansji. Sieć uruchomiła w zeszłym roku 800 nowych placówek i osiągnęła 28 proc. wzrost przychodów.
Reklama

Ubiegły rok Żabka zamknęła z liczbą 4 tys. sklepów, oraz obrotami przekraczającymi 5 mld zł. Jacek Roszyk zwraca uwagę, że na przestrzeni ostatnich dwóch lat, jego firma należała do najaktywniejszych konsolidatorów rynku. Zaznacza jednak, że wysoka dynamika wzrostu przychodów Żabki jest przede wszystkim zasługą rozwoju organicznego i wzrostu sprzedaży like for like.

W 2013 roku firma otworzyła 460 sklepów. Na 2014 rok zapowiadała 600 otwarć. Ponad 200 nowych sklepów udało się firmie pozyskać na skutek akwizycji:

Społem Zabrze - 43 sklepy, Kefirek - 30 sklepów, Dobry Wybór - 130 sklepów, Agap -8, Torg - 6, PS Food 17, Jedynka - 18 lokalizacji  

W sumie na rynku na początku września 2014 działało 550 sklepów Freshmarket. Z tego wynika, że pozostałe (3450) funkcjonują pod logo Żabka. Do końca 2016 roku firma chce mieć 1000 sklepów pod logo Freshmarekt.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.