PARTNER PORTALU

Żabka Polska w 2014 roku chce otworzyć 600 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 2 stycznia 2014 11:11

Żabka Polska w 2014 roku chce otworzyć 600 sklepów

Żabka Polska w 2013 roku otworzyła rekordową liczbę 460 placówek (w tym 240 sklepów Żabka i 220 Freshmarket). Spółka rozwijała sieci organicznie i poprzez przejęcia pięciu sieci handlowych.


- Zgodnie z naszą strategią rozwoju osiągnęliśmy założony wzrost liczby placówek i obecnie zarządzamy sieciami o łącznej liczbie ponad 3300 sklepów. W mijającym roku byliśmy najbardziej aktywną pod względem akwizycji firmą na rynku, przejmując sklepy sieci handlowych: Agap, Torg, PS Food, Dobry Wybór oraz Społem Zabrze. Wprowadzenie możliwości zakupu produktów w wielosztukach pozwoliło większyć wolumen sprzedaży i obniżyć ceny o ponad 20 procent. W połowie roku otworzyliśmy kolejne centrum Logistyczne w Nadarzynie (k. Warszawy). Wpierwszym półroczu w 2013 roku, zwiększyliśmy przychody ze sprzedaży o około 20 proc. - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska.
Spółka Żabka Polska zamierza w 2014 roku otworzyć kolejnych 600 placówek w całej Polsce i już teraz prowadzi aktywną rekrutację osób, które chcą podjąć współpracę z firmą w ramach sieci Żabka lub Freshmarket. W ciągu najbliższych 4 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące sklepów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

  • ajot 2014-01-05 11:35:20

    Chciałbym zapytać się jaka będzie marża dla ajenta? 2% czy może 0,2?% Jaka będzie wielkość wkładu własnego? 50tyś?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8039
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    4,58

  • Min

    4,21

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.