PARTNERZY PORTALU

Żabka staje się kolejnym reklamowym liderem. Wydaje w tydzień prawie 5 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2019 11:15

Ostatni tydzień grudnia okazał się kolejnym rekordowym okresem pod względem wydatków reklamowych. Według danych Nielsena Lidl wydał w tym czasie aż 11 023 485 zł i uplasował się na drugim miejscu, zaraz po Plusie, w zestawieniu TOP 10 brandów z największą promocją. Co ciekawe w zestawieniu zabrakło Biedronki. Na miejscu siódmym pojawiła się natomiast Żabka, która w tydzień wydała 4 716 687 zł.

Tydzień wcześniej (17-23 grudnia) Biedronka wyprzedziła Lidla i wydała 13 364 137 zł. Niemiecki dyskonter przeznaczył na promocję 10 773 875 zł.

Jak już pisaliśmy, według IMM w okresie przedświątecznym wydatki branży handlowej wyniosły ponad 712 mln zł na promocję w telewizji, prasie i radio.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10708
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,19

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.