Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka startuje z konceptem „Lodziarnia pełna marek”

- Konsumenci słodkich przekąsek mają swoje ulubione marki i uwielbiają eksperymentować. Dla smakoszy lodów połączyliśmy te dwa główne motywy zakupowe w koncepcie „Lodziarnia pełna marek”, oferującym najszerszą w Polsce ofertę markowych lodów dostępnych tylko w naszej sieci - mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska.
Reklama

- W jej ramach w najbliższej Żabce znajdziemy zarówno popularne lody Magnum w nowych wariantach smakowych, ale także mniej oczywiste smaki, jak lodowe wersje produktów Tymbark, Milka, czy Kinder Bueno. Mamy przekonanie, że koncept łączący ulubione marki słodyczy w wydaniu lodowym spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów – dodaje Jerzy Roguski.

W „Lodziarni pełnej marek” znajdziemy produkty, dostępne tylko w sieci sklepów Żabka, m.in.: lody Smarties na patyku (58 ml) firmy Nestlé, lody Magnum Salted Caramel & Almond (90 ml) i Double Strawberry (88 ml), lody Sorbet Mango (100 ml) oraz lody Czekotubka (110 ml) firmy Wedel, lody Kinder Bueno Bar (45 ml) czy lody Tymbark w różnych smakach (50 ml).
Do lodziarni Żabki trafiły też: lody Milka Chocolate Hazelnut (100 ml), lody Kwaśna lemoniada w kubku firmy Koral (150 ml), lody Maltesers (90 ml) firmy Mars oraz lody Carte d’OR (130 ml) czy lody Daim w rożku (110 ml).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum