PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Żabka startuje z konceptem „Lodziarnia pełna marek”

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2020 12:22

Żabka startuje z konceptem „Lodziarnia pełna marek”

- Konsumenci słodkich przekąsek mają swoje ulubione marki i uwielbiają eksperymentować. Dla smakoszy lodów połączyliśmy te dwa główne motywy zakupowe w koncepcie „Lodziarnia pełna marek”, oferującym najszerszą w Polsce ofertę markowych lodów dostępnych tylko w naszej sieci - mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska.

- W jej ramach w najbliższej Żabce znajdziemy zarówno popularne lody Magnum w nowych wariantach smakowych, ale także mniej oczywiste smaki, jak lodowe wersje produktów Tymbark, Milka, czy Kinder Bueno. Mamy przekonanie, że koncept łączący ulubione marki słodyczy w wydaniu lodowym spełni oczekiwania zarówno tych młodszych, jak i starszych konsumentów – dodaje Jerzy Roguski.

W „Lodziarni pełnej marek” znajdziemy produkty, dostępne tylko w sieci sklepów Żabka, m.in.: lody Smarties na patyku (58 ml) firmy Nestlé, lody Magnum Salted Caramel & Almond (90 ml) i Double Strawberry (88 ml), lody Sorbet Mango (100 ml) oraz lody Czekotubka (110 ml) firmy Wedel, lody Kinder Bueno Bar (45 ml) czy lody Tymbark w różnych smakach (50 ml).
Do lodziarni Żabki trafiły też: lody Milka Chocolate Hazelnut (100 ml), lody Kwaśna lemoniada w kubku firmy Koral (150 ml), lody Maltesers (90 ml) firmy Mars oraz lody Carte d’OR (130 ml) czy lody Daim w rożku (110 ml).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6324
Ilość aktualnych ofert: 474628

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    0,39

  • Śr

    0,28

  • Min

    0,23

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.