Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka szuka idealnej agencji reklamowej. Pierwszy przetarg bez zwycięzcy

Sieć sklepów Żabka Polska zakończyła proces przetargu na obsługę reklamową w zakresie działań ATL. Zwycięzcy jak na razie nie wyłoniono, marketer kontynuuje współpracę z PZL, która przygotowuje dla niego reklamy od 2015 roku.
Reklama

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, przetarg reklamowy dla Żabki organizowała zewnętrzna firma Synergion.

Postępowanie prowadzono zgodnie z zasadami Białej Księgi przetargowej. - Proces był planowany jawnie i transparentnie, agencje biorące w nim udział od początku znały zasady uczestnictwa, takie jak liczba agencji, etapów, zakres prac czy wysokość rejection fee na każdym etapie - poinformowało biuro prasowe Żabka Polska.

Więcej na wirtualnemedia.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum