PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu: EY

Żabka testuje e-zakupy

Autor: dlahandlu.pl 7 kwietnia 2020 11:17

Żabka testuje e-zakupy fot. za Linkedin Żabka

Żabka rozpoczęła pilotaż dwóch nowych usług: zamów i odbierz oraz Żabka do domu. Na razie produkty zamówione online będzie można odbierać w trzech sklepach w Warszawie, z kolei w Poznaniu sieć testuje zamawianie produktów z dostawą do domu realizowaną przez najbliższą Żabkę oferującą tę usługę.

Zamów i odbierz” umożliwia zamówienie produktów poprzez aplikację żappka i odbiór wraz z płatnością w sklepie. Usługa dostępna jest w ramach pilotażu w wybranych sklepach w Warszawie. Do 10 kwietnia łącznie 20 sklepów będzie realizować tę usługę.

"Żabka do domu” umożliwia dostawę zakupów do domu. Obecnie z tej usługi mogą korzystać klienci wybranych sklepów w centrum Poznania (dzielnice Jeżyce i Łazarz). Łącznie w pilotażu weźmie udział 30 sklepów.

- Wszystkim zaangażowanym w przyspieszenie realizacji obydwu projektów i uruchomienie ich mimo trudniejszych warunków pracy dziękujemy i gratulujemy! Żabka nie tylko kontynuuje pracę zdalnie, ale jest w stanie, dzięki fantastycznemu teamowi elastycznie wprowadzać nowe rozwiązania w sieci - napisała sieć na Linkedin.

- Obecna sytuacja przyspieszyła nasze prace nad tymi projektami. „Żabka do domu” to usługa umożliwiająca zamówienie zakupów w wybranym pobliskim sklepie poprzez stronę www lub telefonicznie z dostawą do domu. Oferta wyróżnia się na rynku bardzo szybkim czasem realizacji, zwykle poniżej godziny oraz stosunkowo niskim kosztem – obecnie 5 złotych za jednorazowe dostarczenie zakupów, z tym że przy zamówieniu powyżej 80 złotych zakupy dostarczane są bezpłatnie. W najbliższym czasie będziemy pracować nad rozwojem tych usług – mówi Tomasz Blicharski. wiceprezes zarządu ds. finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska.

Okres pilotażowy usługi „Zamów i odbierz” rozpoczął się od początku kwietnia w wybranych placówkach Żabki w Warszawie i do 10 kwietnia obejmie ok. 20 sklepów. Klienci zamawiający produkty poprzez aplikację żappka dokonują zapłaty i odbioru produktów bezpośrednio w sklepie sieci. Testy potrwają kilka tygodni, a w ich trakcie usługa będzie dostosowywana do potrzeb klientów w oparciu o opinie korzystających z niej użytkowników. Z czasem będzie rozszerzona na inne placówki. Wszystkie sklepy, w których wdrażana będzie wersja testowa rozwiązania, będą prowadziły nadal normalną sprzedaż dla wszystkich klientów.

Testy usługi „Żabka do domu” obejmą łącznie 30 sklepów w Poznaniu, zlokalizowanych w centrum miasta, głównie w dzielnicach Jeżyce i Łazarz. Sieć będzie sukcesywnie poszerzać możliwość zdalnego dokonywania zakupów o kolejne lokalizacje, docelowo usługa ma być dostępna w całej Polsce. Aby złożyć zamówienie należy wejść na stronę zakupy.zabka.pl, wpisać adres i wybrać produkty. Dla klientów preferujących kontakt telefoniczny, od połowy kwietnia br. zostanie uruchomiona infolinia, a zamówienia będzie można składać pod numerem 61 648 20 20. Po złożeniu zamówienia, jego realizacją zajmie się najbliższy adresowi dostawy sklep Żabki, który zdecydował się na udział w realizacji zamówień w ramach nowej usługi. Ze względu na bezpieczeństwo w pierwszej kolejności przyjmowane będą płatności kartą, a każda z dostarczających zakupy osób zostanie wyposażona w odpowiednie elementy ochronne, takie jak maseczki, przyłbice i rękawiczki jednorazowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5857
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.