PARTNER PORTALU

Żabka tworzy spółkę odpowiedzialną za technologie

Autor: dlahandlu.pl 11 lutego 2021 11:38

Żabka tworzy spółkę odpowiedzialną za technologie W grupie pojawiła się nowa spółka – Żabka Future. Fot. materiały prasowe

Od początku bieżącego roku Żabka wprowadziła zmiany organizacyjne, których efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania. W grupie pojawiła się nowa spółka – Żabka Future, której zadaniem będzie wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów oraz narzędzi technologicznych i systemowych dla przyszłości.

Adam Manikowski, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. operacyjnych Żabka Polska, obecnie jest wiceprezesem zarządu i dyrektorem zarządzającym Żabka Polska.

- Nowa struktura wynika z wyraźnie zdefiniowanych głównych obszarów działania. Są to: obszar zarządzania siecią sklepów, obszar rozwoju i obszar strategiczny. W oparciu o ten podział powstały, w ramach struktury Żabki, nowe jednostki organizacyjne. Celem jest skupienie kompetencji i odpowiedzialności w wyraźnie określonych i wyspecjalizowanych zespołach – czytamy w komunikacie Żabki.

Struktura i zakres działania zespołów wynika z doświadczeń ostatnich lat. Jednostki organizacyjne, które tworzą nową strukturę to:

- Żabka Polska – pod tą nazwą zawiera się obszar handlu, w ramach którego będzie funkcjonowała sieć sklepów i zespoły za nią odpowiedzialne. Obok zespołu operacyjnego będą to wszystkie zespoły związane z działaniem sieci Żabka: od ekspansji, przez adaptację, łańcuch dostaw, aż po asortyment i komunikację. Obszarem handlu kieruje Adam Manikowski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

- Żabka Future –  obszar rozwoju skupiający zespół, który odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów oraz narzędzi technologicznych i systemowych dla przyszłości. Obszarem rozwoju będzie kierował Tomasz Blicharski – wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future.

Wyodrębniono trzy zespoły w ramach obszaru strategii:

- Zespół Strategii Konsumenckich  – zespół, którego zadaniem będzie wyznaczanie kierunków rozwoju firmy budując strategie konsumenckie i komercyjne oraz wspierające, jak strategia marki i marek własnych oraz strategia odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju ESG. Obszarem będzie kierowała Anna Grabowska – wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich.

- Zespół Strategii Personalnej  – jednostka odpowiedzialna za strategię HR, rozwój kultury firmy oraz kompetencji wszystkich zespołów. Obszarem będzie kierować Jolanta Bańczerowska – członkini zarządu, obszar Strategii Personalnej;

- Zespół Strategii Finansowej  – zadania tego zespołu to zapewnienie bezpieczeństwa ekonomicznego i obsługa finansowa oraz wsparcie analityczne działalności operacyjnej Żabki. Obszarem będzie kierować  Marta Wrochna – Łastowska - członkini zarządu, obszar Strategii Finansowej.

Każdy z członków zarządu, zarządzający zespołem, raportuje do prezesa zarządu – Tomasza Suchańskiego, który kieruje całością organizacji, wspierany przez funkcje centralne, w tym: departament Prawny i dział spraw korporacyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8021
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,10

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.