PARTNER PORTALU

Żabka uczestnikiem projektu Franczyza 2.0. Czy branża sama ureguluje rynek?

Autor: MK 22 kwietnia 2021 10:00

Żabka uczestnikiem projektu Franczyza 2.0. Czy branża sama ureguluje rynek? Żabka Polska uczestnikiem inicjatywy Franczyza 2.0, fot. materiały prasowe

Sieć Żabka uczestniczy w nowo zainaugurowanym projekcie Franczyza 2.0. Jest to całoroczna wielokierunkowa inicjatywa skierowana do rynku franczyzy, która ma stymulować powstawanie nowej jakości zarządzania, działania i bezpieczeństwa współpracy w tym modelu biznesowym.

Projekt ma na celu zaprezentowanie franczyz, które we wzorcowy sposób dzielą się z zrzeszonymi w niej przedsiębiorcami swoją wiedzą, ich działalność opiera się na dobrze ułożonym modelu organizacyjnym, a funkcjonowanie bazuje na trzech głównych filarach: strategia, edukacja, technologia. W ramach projektu przedstawiciele sieci opowiedzą o doświadczeniu w budowaniu drobnej przedsiębiorczości na lokalnych rynkach w całym kraju oraz o wsparciu technologicznym dedykowanym franczyzobiorcom.

Projekt Franczyza 2.0. Strategia, edukacja, technologia to całoroczna wielokierunkowa inicjatywa skierowana do rynku franczyzy, która ma stymulować powstawanie nowej jakości zarządzania, działania i bezpieczeństwa współpracy w tym modelu biznesowym. Ma ona także wpływać na zwiększanie powszechnej świadomości rynkowej na temat najlepszych praktyk w rozwoju sieci franczyzowych. 

- Projekt Franczyza 2.0. pozwoli zaprezentować te przykłady sieci franczyzowych, które charakteryzuje najwyższa jakość, a ich działalność oparta jest na najlepszych praktykach. Żabka od lat stara się wyznaczać wzorce w tym zakresie. Stawiamy na intensywny rozwój technologii wspierających funkcjonowanie biznesów naszych franczyzobiorców. Prowadzimy wielotorowy cykl szkoleń wzmacniający kluczowe kompetencje przedsiębiorców i działamy w oparciu o dobrze przemyślaną strategię, która pozwala odnosić sukcesy nie tyle samej sieci, co wszystkim działającym w jej ramach. Mam nadzieję, że Projekt Franczyza 2.0 przyczyni się do jeszcze większej popularyzacji tego modelu - podkreśla dr Adam Manikowski, dyrektor zarządzający sieci.

Aktywność Żabka Polska w ramach Franczyzy 2.0. potrwa przez cały rok. Autorką i inicjatorką projektu jest Monika Ferreira, Founding Partner i Doradca Strategiczny w I’GS In Good Strategy.

Przeczytaj także:

Przypomnijmy, że od kilku miesięcy ważą się losy biznesu franczyzowego w Polsce. Od kilku miesięcy w resorcie trwa analiza raportu "Faktyczna nierówność stron umowy franczyzy w Polsce".

We wspomnianym raporcie czytamy: "Wzrastająca popularność umów franczyzy w Polsce, skala osób zaangażowanych w rynek franczyzowy, perspektywy dalszego rozwoju sieci franczyzowych, jak i ujawniające się dysfunkcje wynikające m.in. z dysproporcji stron stosunku prawnego franczyzy, nieprzygotowanie niektórych sieci do dystrybucji sukcesu, niewątpliwie stanowią czynniki przemawiające za uregulowaniem tego zagadnienia w ustawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8993
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,29

  • Śr

    4,66

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.