PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Żabka w cztery lata podwoiła liczbę placówek. Szuka pracowników do działu ekspansji

Autor: pr 22 września 2020 10:29

Żabka w cztery lata podwoiła liczbę placówek. Szuka pracowników do działu ekspansji fot. Żabka

Żabka tylko w ubiegłym roku otworzyła ponad 650 sklepów. Sieć dużą wagę przywiązuje do lokalizacji, bo to jeden z kluczowych aspektów wpływających na decyzje zakupowe klientów. Z tego powodu rozwija departament ekspansji, aktualnie poszukując 20 nowych przedstawicieli w całej Polsce. Nowe sklepy poszukiwane są przez przedstawicieli Żabki, którzy korzystając z pomocy sztucznej inteligencji mogą szybko ocenić potencjał sprzedażowy placówki, a nawet przewidywaną liczbę klientów.

– Lokalizacja sklepu to jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe klientów, dlatego dla Żabki to jeden ze strategicznych obszarów, które sukcesywnie rozwija. Aby móc osiągać cele, które są niedostępne dla innych sieci na rynku nasz dział wspierany jest przez zespół analityków oraz unikatowe narzędzia technologiczne, dzięki którym mogliśmy nie tylko zwiększyć jakość naszych lokalizacji, ale przyspieszyć rozwój sieci otwierając 2 placówki dziennie. Dodatkowo poszerzyliśmy spectrum naszych lokalizacji o sklepy sezonowe, sklepy kontenerowe, zaczęliśmy otwierać sklepy w przejściach podziemnych, warszawskim metrze oraz dworcach PKP – mówi Waldemar Lisiewicz, dyrektor ds. ekspansji w firmie Żabka Polska.
Dział ekspansji Żabki obejmuje obecnie ok. 90 osób, zdecydowana większość z nich pracuje w regionach poszukując atrakcyjnych lokali pod wynajem sklepu. – Poszukujemy ambitnych ludzi, którzy chcą się rozwijać i praca w ekspansji jest dla nich pasjonująca. Oferujemy im unikalną możliwość budowania największej sieci convenience w Europie Środkowo-Wschodniej – dodaje Waldemar Lisiewicz.

Transformacja cyfrowa, pozwoliła na stworzenie unikatowych rozwiązań wspierających m.in. analizę lokalizacji branych pod uwagę, podczas wyboru miejsc na nowe sklepy. Jest to istotne nie tylko z punktu widzenia szybkiego rozwoju sieci, bliskości klientów, ale także nowych franczyzobiorców, którzy atrakcyjne lokalizacje wskazują jako olbrzymi atut sieci, wpływający bezpośrednio na przyszłe zyski. Obecnie w Żabce sztuczna inteligencja wspomaga wybór każdej nowej lokalizacji i analizuje w jednym czasie olbrzymią ilość danych. De facto sieć ma możliwość przeanalizowania każdej potencjalnej lokalizacji w Polsce pod kątem kilkuset parametrów, dzieje się to w kilka minut i wymaga dużo mniejszego zaangażowania ludzi. W efekcie Żabka może lokować sklepy w niewielkich odległościach od siebie, zapewniając im rentowność. Wynika to ze szczegółowego badania przepływu klientów, rozwoju konkurencji czy potencjału zakupowego w sąsiedztwie. W ten sposób zbadano ponad 8,5 miliona lokali, wybierając najlepsze z nich.

Sieć rozwija także zespół swoich przedstawicieli w całej Polsce i poszukuje 20 partnerów, którzy będą odpowiedzialni za nowe lokalizacje. Aktualnie firma szuka osób z doświadczeniem w pracy w tym zawodzie lub w branży nieruchomości w całej Polsce, a w szczególności w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku, Katowicach, Kielcach, Rybniku, Ostródzie, Lublinie i Opolu.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7983

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,59

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.