Żabka wyspą handlową. Testy w Poznaniu (zdjęcia)

- Otworzyliśmy zupełnie nowy format sklepu Żabka - wyspa w Galerii Pestka w Poznaniu, która doskonale uzupełnia dostępną tam ofertę gastronomiczną. Pierwsi klienci już docenili wygodę jaką dzięki temu oferujemy - miejsce idealne do złapania kawy lub hot-doga w biegu - poinformowała sieć na platformie LinkedIn.

Nowy koncept Żabki pojawi się w kolejnych galeriach handlowych
- Prace nad konceptem trwały kilka miesięcy. Po przeprowadzeniu wielu rozmów, udało nam się stworzyć format, który odzwierciedla nasze intencje i potrzeby galerii. Słuchaliśmy opinii klientów i staraliśmy się dostosować naszą ofertę do ich potrzeb. Przeprowadziliśmy także analizę rynku w centrach handlowych, aby lepiej zrozumieć, jak działa ten sektor i jakie są jego perspektywy - podaje Żabka.
- W ciągu najbliższych miesięcy uruchomimy kolejne wyspy Żabki w trzech dużych miastach - dodano.
Żabka pionierem nowych konceptów
Żabka konsekwentnie rozwija nowy formaty handlowe. Sieć dysponuje największą w Europie siecią bezoobsługowych sklepów Nano, które funkcjonują oddzielnie oraz w formule sklepu w sklepie. Wkrótce detalista uruchomi koncept Drive - według doniesie mediów ma się on pojawić najpierw w Piasecznie. Drugi sklep w tej formule jest przygotowywany w Zduńskiej Woli. Żabka coraz chętniej pojawią się także w małych miejscowościach i na wsiach, a pod koniec ubiegłego roku uruchomiła pierwsze dwa punkty przy autostradzie (przy tzw. MOP-ach).
